خبرهای داغ:
یک شهید دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم صبح امروز در شهرستان کاشان تشییع شدند.
کد خبر: ۸۷۶۰۵۹۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز پیکر دو شهید در شهرستان کاشان تشییع و برای خاک‌سپاری راهی گلزار شهدای این شهر شد.

شهید علیرضا ذراتی 22 ساله که در سال 1362 در عملیات والفجر یک مفقود شده بود، امروز پس از 33 سال در ماه محرم، بر روی دست مردم ولایتمدار و عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) تشییع شد.

بازگشت این شهید والامقام در حالی اتفاق افتاده است که سال گذشته پدر بزرگوار او، از غم دوری‌اش آسمانی شده و مادرش پس از 33 سال چشم‌انتظاری، پیکرش را در آغوش می‌گیرد.

قبر خالی که سال‌ها مونس دل‌تنگی و تنهایی مادر و پدر این شهید بوده است، امروز میزبان پیکر شهید می‌شود و مادر پس از 33 سال بر مزار واقعی پسرش می‌نشیند.

شهید احمد حسین بخشی از شهدای مدافعان حرم حضرت زینب (س) است که شهادت او با بازگشت شهید علیرضا ذراتی متقارن شده است؛ و چه تقارن زیبایی، شهیدی از نسل دیروز و شهیدی از نسل امروز.

تقارن حضور این دو شهید شاید یادآور این نکته مهم باشد که باب شهادت هنوز باز است و از دیروز تا امروز، هنوز کسانی هستند که بنا به قول سید شهیدان اهل‌قلم سید مرتضی آوینی، به سایز لباس شهادت می‌رسند و بال می‌گشایند؛ یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهید احمد حسین بخشی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و در مبارزه با تکفیری‌ها در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها