خبرهای داغ:

اعزام ۷۰۰دانش آموز دختر ماهشهری به شلمچه و هویزه

۱۸ اتوبوس از دانش آموزان شهرستان بندرماهشهر راهی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شدند.
کد خبر: ۸۷۶۰۵۹۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از ماهشهرصدای قلب دانش آموزان را که از شوق زیارت مناطق عملیاتی دفاع مقدس تندتر زده می شد  را به راحتی می شد شنید که در مصلی نماز جمعه بندرماهشهر نشسته بودند و  عاشقانه و مشتاقانه لحظه شماری می کردند تا بسوی خاکریزه های شلمچه روانه شوند.
در این مراسم بدرقه حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه شهرستان بندرماهشهر، سالم عبادی معاون فرماندار، سرگرد اسلام دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، عبدالواحد عبادی رئیس اداره آموزش و پرورش، حجت الاسلام منتشلو مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج و حجت الاسلام رضوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر حضور داشتند.
 

سرگرد اسلام دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درباره اعزام این دانش آموزان به این اردو اظهار کرد: در این سفر معنوی که به منظور حفظ تقدس  ارزشهای دفاع مقدس انجام می شود، ۷۰۰ نفر از دختران دانش آموز ماهشهری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

 

وی افزود: این اردوها باعث نزدیکی میان نسل جدید و فداکاران دوران دفاع مقدس می شود و ارزش های آن دوران را سینه به سینه منتقل خواهد کرد.

 

همچنین عبدالواحد عبادی رئیس اداره آموزش و پرورش ماهشهر گفت: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه به مدت دو روز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

وی ادامه داد: مسیر  شلمچه و  یادمان هویزه برای این اردو در نظر گرفته شده است  و برنامه های متنوعی نیز برای آن ها در محل استقرارشان برگزار خواهد شد.

 

عبادی درباره تعداد دانش آموزان اعزامی به این اردو عنوان کرد:  ۱۸ اتوبوس از ماهشهر به سمت مناطق عملیاتی حرکت کردند که ۴۰۰ نفر از  بندرماهشهر و ۳۰۰ نفر از شهر بندرامام اعزام شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها