خبرهای داغ:
مسؤول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

مهلت ثبت‌نام پانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن تمدید شد

مسؤول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و عقاید تا 29 مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۰۶۲۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام علی اکبر شفیعی در گفت و گو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام آزمون سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ، مفاهیم، ترجمه، تدبر و همچنین نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و عقاید که از 20 شهریورماه آغاز شد و 20 مهرماه نیز آخرین مهلت ثبت نام اعلام شده بود، تا 29 مهرماه تمدید شد.

وی زمان برگزاری آزمون را 20 آبان ماه اعلام کرد و گفت: این آزمون از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچون دوره‌های پیشین همزمان با سراسر کشور در استان قم نیز برگزار می‌شود و کسانی که در موسسات قرآنی آموزش دیده‌اند و یا به صورت آزاد علاقمند به شرکت در این آزمون هستند تا 29 مهرماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این مسؤول قرآنی در ادامه از اعطای گواهینامه به تمامی قبول شدگان این آزمون و همچنین کمک هزینه‌های عتبات مقدسه و کارت‌های هدیه به نفرات برگزیده خبر داد.

شفیعی در خصوص ویژگی و تفاوت آزمون سال جاری نسبت به دوره‌های پیشین توضیح داد: در این دوره آزمونی سراسری ویژه کارمندان دولت نیز به صورت مجازی از محتوای سوره صف برگزار می‌شود که علاوه بر اعطای گواهی 28 ساعت آموزش ضمن خدمت به قبول شدگان، به نفرات برتر نیز 110 کمک هزینه عتبات عالیات اعطا خواهد شد.

حجت الاسلام شفیعی، 19 آبان ماه را زمان برگزاری این آزمون اعلام کرد و افزود: کتاب مخصوصی برای این آزمون در نظر گرفته شده است که مراکز دولتی با در دست داشتن نامه درخواست، می‌توانند کتاب‌های مورد نظر را از دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم دریافت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.qia.ir مراجعه کرده و یا با دفتر قرآن و عترت استان به شماره تلفن ٣٧٨٣٨٨٦٦ تماس بگیرند.
ارسال نظرات