خبرهای داغ:
معاون فرهنگی بنیاد شهید اصفهان خبر داد

برگزاری سی و چهارمین سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: سی و چهارمین سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی در خیمه گلستان شهدای اصفهان با حضور بیت مکرم ایشان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۰۶۶۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،سید علی قریشی اظهار کرد: آیت‌الله عطااله اشرفی اصفهانی از پیشگامان نهضت و مبارزه علیه رژیم ستمشاهی قریب به 10 سال از عمر پربرکت و با افتخار خود را وقف خدمت به اسلام و قرآن کرد که سرانجاماین عالم وارسته در 23 مهرماه سال 61 به دست منافقان کوردل در محراب مسجد جامع کرمانشاه به شهادت رسید.

وی افزود: امام خمینی(ره) در پیام تاریخی شهادت این عالم مجاهد فرمودند«با رفتن شهید اشرفی‌اصفهانی ثلمه بر اسلام وارد شد و اینجانب، این انسان پربرکت متعهد را قریب 60 سال است، می‌شناختم»، ایشان دارای صفای نفس، آرامش روح، اطمینان قلب، خالی از هواهای نفسانی، مطیع امر مولا، جامع العلم و در عین حال مجاهدی متعهد و قوی‌النفس بود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: مراسم گرامیداشت سی‌وچهارمین سالگرد آیت‌الله اشرفی اصفهانی(شهید محراب)، نماینده امام خمینی(ره) و امام جمعه کرمانشاه روز پنجشنبه 22 مهرماه 95 همزمان با نماز مغرب و عشا در خیمه گلستان شهدای اصفهان با حضور بیت مکرم ایشان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم با سخنرانی آیت‌الله عباس رحیمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان خمینی‌شهر و قرائت دعای کمیل توسط مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) برگزار می‌شود که در حاشیه آن نمایشگاهی از آثار شهید اشرفی اصفهانی برپا خواهد بود.


ارسال نظرات