خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه کلیبر در جمع عزادران حسینی در مسجد جهانگیر این شهرستان با بیان اینکه حوادث کربلا و به ویژه جریان عاشورا درس مقاومت و ایثار است گفت: باید از این جریان عبرت گرفت یعنی باید مواظب باشیم این حودث بار دیگر تکرار نشود.
کد خبر: ۸۷۶۰۶۶۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی افزود: دشمنان اسلام تلاش دارند با تغییر در فکر و اندیشه مسلمانان ذهن و خلق و خوی جامعه را عوض کنند و بار دیگر حادثه درس آموز ولی تلخ عاشورا را تکرار کنند بنابراین اگر بصیرت و آگاهی نداشته باشیم ممکن است شاهد حوادث ناگوار در جامعه مسلمین باشیم.

وی با اشاره به اینکه معمولا هدایت جامعه از طریق خواص انجام می گیرد، بیان کرد: متاسفانه در فتنه 88 بسیاری از خواص جامعه در دود و غبار فتنه راه را گم کردند و به بلند گوی دشمن تبدیل شدند یعنی تعلقات دنیوی آن ها را فریب داد و از گذشته درخشان خود پشیمان شدند.

حاتمی وی لغزش نخبگان طرفدار حق را نیز ار عوامل موثر حوادث تلخ عنوان و بیان کرد: برخی ها با آن که به حق ایمان دارند ولی تعلقات دنیوی موجب لغزش آن ها می شود.

فرمانده سپاه کلیبر به علل سقوط خواص هم اشاره و اظهار داشت: دور شدن از یاد خدا و دنیا طلبی و ترس از دست دادن موقیعت موجب سقوط خواص می شود و این امر به وضوح در فتنه 88 دیده شده و برخی از خواص جامعه خود را باختند.

ارسال نظرات