خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: آیین عزاداری هشتمین روز ماه محرم با حضور کارکنان سپاه میانه در حسینیه امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۰۶۶۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس تبلیغات اسلامی میانه در این آیین، گفت: هدف همه تلاش های انبیا و معصومین(ع) صرفا برای هدایت بشر برای نیل الی الله بود و در این راه همه مصیبت ها و بلاها تا کشته شدن عزیزتزین کسانشان را به جان خریدند.

حجت الاسلام علی اصغر سعیدی با بیان اینکه عقل به تنهایی قادر به هدایت بشر نیست و پیامبران و ائمه(ع) به عنوان مکمل عقل مبعوث شده اند، اظهار کرد: عقل حجت باطنی است و برای رسیدن به مقصد نهایی باید در شعاع وحی و حجت های ظاهری حرکت کند.

وی با بیان اینکه مسیر شهادت برای امام حسین(ع) و یارانش از سوی خدا ترسیم شده بود و اگر این امر اتفاق نمی افتاد طاغوت از بین نرفته و جامعه اصلاح نمی شد، افزود: برای امام شدن حتی یک نقطه تاریک هم در زندگی فرد نباید وجود داشته باشد و یزید و زمامدارانش که همه زندگیشان مملو از فسق و فساد بود خود را حاکم و امام جامعه می دانستند و امام حسین(ع) با قیام علیه او و شهادتش در راه خدا، مردم را از حیرت و ضلالت نجات داد.


ارسال نظرات