خبرهای داغ:
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از آماده باش ۱۲۵ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در سطح استان در ایام محرم خبر داد و گفت: به سبب رویارویی با ترافیک احتمالی و بسته شدن مسیرها، از اورژانس موتوری استفاده می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۰۷۱۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،غفور راستین ، با اشاره به فعالیت سالانه پایگاه‌های اورژانس اظهار داشت: پایگاه‌های استان اصفهان در طول سال فعال بوده و در زمان‌های خاص و مکان‌های پرجمعیت حضور پر رنگی دارند.

وی از آماده باش پایگاه‌های اورژانس در ایام محرم خبر داد و افزود: این پایگاه‌ها در اصفهان و سایر شهرستان‌ها به صورت شهری، جاده‌ای و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به عزاداران حسینی هستند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به استقرار پایگاه‌های اورژانس در مکان‌های تجمع عزاداری در اصفهان گفت: خوشبختانه تا کنون در اصفهان هیچ حادثه و مشکلی برای عزاداران حسینی اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: پایگاه‌های اورژانس در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت ویژه در میدان امام (ره) و محل تردد هیئت‌های عزاداری استقرار دارند تا در صورت نیاز امکان امدادرسانی به عزاداران میسر باشد.

راستین از آماده باش اورژانس موتوری در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد و تصریح کرد: پایگاه‌های اورژانس استان اصفهان از اتوبوس آمبولانس با تیم پزشکی، شامل پزشک و پرستار برخوردار بوده و به سبب رویارویی با ترافیک احتمالی و بسته شدن مسیرها از اورژانس موتوری استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس موتوری با حضور در محل حادثه بررسی‌های لازم را انجام داده و اگر نیاز به انتقال مشاهده شد با آمبولانس اورژانس هماهنگ می‌کند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار داشت: امدادگران هلال احمر در انتقال بیماران با اورژانس همکاری‌های لازم را دارد تا اقدامات مربوطه در اسرع وقت انجام شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر 125 پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در سطح استان اصفهان فعالیت دارند و یک اورژانس هوایی در هوانیروز مستقر بوده تا در زمان نیاز پرواز کند، همچنین بیش از 40 پایگاه و 700 نفر پرسنل در شهر اصفهان آماده باش هستند تا خدمت رسانی به عزاداران صورت گیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها