دو موکب شامل 21 نفر هستند که تعدادی از آنها در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان و تعدادی نیز در حسینیه اعظم زنجان حضور دارند و از عزاداران پذیرایی می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۶۰۷۴۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: در جمع خبرنگاران با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده در حسینیه اعظم زنجان برای برگزاری مراسم باشکوه هشتم محرم گفت: خادمان در بخش‌های مختلف حسینیه اعظم زنجان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

مجتبی شهامی با اشاره به اینکه تعداد خادمان حسینیه اعظم زنجان بیش از 3 هزار و 500 نفر است که در بخش‌‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند، افزود: امروز نیز خادمان افتخاری در بخش‌های صوت، امداد و نجات، دارالشفاء، در داخل شبستان‌های مسجد، واحد روابط عمومی و خبر، تبلیغات، کشتارگاه، واحد ذبح، بسته‌بندی و ... فعال هستند.

وی با بیان اینکه هر سال تعدادی از مسؤولان برای حضور در مراسم هشتم محرم به زنجان سفر می‌کنند، اظهار داشت: دیشب تولیت آستان قدس رضوی در زنجان سخنرانی کرده و امروز صبح نیز رئیس سازمان اوقاف در حسینیه اعظم زنجان حضور پیدا کرده است.

شهامی با اشاره به اینکه موکب‌های « شباب الجنه» نجف اشرف و موکب «کربلا المقدسه» در حسینیه اعظم زنجان حضور دارند، گفت: این دو موکب شامل 21 نفر هستند که تعدادی از آنها در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان و تعدادی نیز در حسینیه اعظم زنجان حضور دارند و از عزاداران پذیرایی می‌کنند.

وی در ادامه از حضور دو موکب عزاداری از عراق در حسینیه اعظم زنجان خبر داد و اظهار کرد: این دو موکب از نجف و کربلا حضور دارند.

ارسال نظرات