مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد:

در هیئتی که دغدغه مبارزه با استکبار نباشد؛شمر هم سینه می زند

به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین(ع)؛روابط عمومی و تبلیغات ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری مراسمی با حضور برادران پایور و وظیفه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) نمود.
کد خبر: ۸۷۶۰۷۵۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛حجه الاسلام شیخ زاده در این مراسم گفت:هیئت عزاداری که مورد نظر اهل بیت باشد باید به دو امر توجه خاصی کند:اولین آن بحث ولایت است و به این معنا که همة شئونات سیاسی،اجتماعی،خانوادگی و اقتصادی امام حسین(ع) و یاران ایشان را ببیند و به آن جامة عمل بپوشاند.باید برای حضرت عباس(ع) سینه زد که به خاطر ولایت امان نامه را پاره کرد و زیر بار ذلّت نرفت.

وی در ادامه افزود:استکبار ستیزی دومین مقوله ایست که هیئتها باید به آن اهمیت دهند.هیئتی که در آن مبانی فکری اسرائیل،آمریکا و ایادی منطقة آنها مطرح نگردد و محکوم نشود،شمر هم در این هیئت سینه می زند و در آن به عزاداری می پردازد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد در ادامه اذعان کرد:مجالس ما باید سطح فکر سیاسی عزادارن را بالا ببرد و آنها را نسبت به برنامه های دشمن حساس کند،تا در همة حالات آماده جانفشانی در راه ولایت بمانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار