خبرهای داغ:
حجت الاسلام سالک در رابطه لزوم ضرورت حفظ حیات جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه مانع نفوذ دشمنان می شود و حیات ما را حفظ می کند، انسجام و پیروی از دستورات ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۷۶۰۷۶۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان حجت الاسلام و المسلمین سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی شامگاه دیروز در مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله در حسینیه ناحیه امام صادق(ع) گفت: ملت ایران برای جلوگیری از نفوذ دشمن نیازمند وحدت همگانی هستند لذا اندکی اختلاف باعث سوء استفاده دشمن می شود و از همین طریق رخنه می کند.

حجت الاسلام سالک در ادامه افزود: حفظ حیات جامعه نیاز به تلاش دارد که به عواملی همچون خداباوری، عبودیت و اخلاق وابسته است.

وی در رابطه علم اخلاق اذعان کرد: پایه های علم اخلاق شامل میانه روی در قوه شهوت، غضب و عقل می باشد که نتیجه این امر، غیرت، عفت، شجاعت ، حکمت و عدالت را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام سالک تاکید کرد: مومن خداباور دارای علم اخلاق است که اگر جامعه ای اصول اخلاقی را رعایت کند، جامعه ای غیرتمند و عفیف را تشکیل خواهند داد.

وی در رابطه نقش بصیرت در جامعه امروز خاطرنشان کرد: یکی از لازمه های حفظ حیات و روی پا بودن بصیرت است لذا باید از مسائل فردی، اجتماعی و حاکمیتی آگاهی داشته باشیم تا با تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف به کمال برسیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: تبعیت از محور حاکمیت دینی و توام شدن آن با محبت یکی از ضروریات اساسی برای حفظ جامعه اسلامی است وی در ادامه افزود: جامعه اسلامی باید آینده نگر باشد لذا جامعه ای که آینده نگر نباشد به فرموده معصومین مردگانی هستند که زندگی حیوانی دارند درنتیجه هم به لحاظ مسائل دنیایی و هم در مسائل مربوط به آخرت باید آینده نگر بود.

حجت الاسلام سالک در رابطه عوامل انحراف کوفیان بیان کرد: از جمله این عوامل می توان به ترس، طمع، دنیا پرستی، تخریب و تضعیف اباعبدالله الحسین علیه السلام و نهایتا به شهادت رساندن ایشان اشاره کرد.

وی تاکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی امروزه از همان سیاست عبیدالله برای مهار جمهوری اسلامی استفاده می کنند و به گفته خودشان برای دستیابی به هدف خود از تحقیر، تضعیف و کنترل ملت ایران استفاده می کنند که برای تحقق این امر از طریق انعقاد قراردادهای مختلف با موضوعات مختلف وارد شده اند.

حجت الاسلام سالک در پایان اظهار کرد: فتنه ۸۸ و فتنه بزرگتری که امروز دشمنان به دنبال پیاده سازی آن در جمهوری اسلامی هستند با هدف انداختن ستون خیمه اسلام(ولایت) و براندازی جمهوری اسلامی ایران است که لازمه عبور از این فتن حفظ بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه می باشد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار