فرمانده سپاه قدس گیلان تشکیل شبکه عظیم در استان جهت اعزام زائرین گیلان به مراسم اربعین را یکی از برنامه های در دستور کار سپاه قدس گیلا عنوان کرد و گفت: تامین امنیت و جلوگیری از خطر و شدت و سختی برای زائرین هدف تشکیل شبکه عظیم بسیج برای مراسم اربعین است.
کد خبر: ۸۷۶۰۷۷۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور در همایش پشتیبانی مراسم اربعین که در حسینیه سپاه قدس گیلان برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: امام حسین (ع) سفینه نجات عالم هستی است.

وی با بیان اینکه مشکلات بزرگ کشور و استان بدون بسیج حل نخواهد شد گفت: بسیج بزرگتر از همه شبکه های دولتی است؛ اگر دولت ها از قدرت بسیج استفاده کنند، بسیاری از معضلات و مشکلات کشور حل خواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بسیاری از ساخت و سازها در مناطق محروم توسط بسیج در حال انجام است افزود: جهادگران در غالب اردوهای جهادی توسعه و آبادانی روستاها را در راس امور قرار دادند.

سردار عبدالله پور بسیج را متشکل از نیروهای خالص و گمنامی دانست که هرجا نیاز به کمک باشد فی سبیل الله ورود می کنند گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج، کلید طلایی حل مشکلات جامعه است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج گفت: بسیج دارای شبکه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و ... است.

فرمانده سپاه قدس گیلان از اعزام 20 هزار گیلانی به مراسم اربعین خبر داد و گفت: سرانه هر نفر تنها برای اسکان و غذا 200 هزار تومان برآورد شده است.

سردار عبدالله پور تشکیل شبکه عظیم در استان جهت اعزام زائرین گیلان به مراسم اربعین را یکی از برنامه های در دستور کار سپاه قدس گیلا عنوان کرد و گفت: تامین امنیت و جلوگیری از خطر و شدت و سختی برای زائرین هدف تشکیل شبکه عظیم بسیج برای مراسم اربعین است.

ارسال نظرات