فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با بیان اینکه در این مرحله از اعزام ۸۸ نفر از دانش‌آموزان بسیجی خواهر به اردوی راهیان نور ر اعزام شدند تصریح کرد: این دانش آموزان در قالب دو دستگاه اتوبوس به مناطق مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۰۷۸۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

اکبر قاسمی در مراسم بدرقه دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اشاره به اعزام دانش آموزان خواهر این شهرستان به اردوی راهیان نور اظهار کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی برای پیوند نسل های مختلف انقلاب است

وی با بیان اینکه در این مرحله از اعزام ۸۸ نفر از دانش‌آموزان بسیجی خواهر به اردوی راهیان نور ر اعزام شدند تصریح کرد: این دانش آموزان در قالب دو دستگاه اتوبوس به مناطق مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با بیان اینکه تاثیر گزاری راهیان نور از ماه ها تدریس و کار و کوشش در مدرسه بیشتر است گفت: امروز دیدن صحنه های جنگ جان فشانی و ایثارگری رزمندگان برای نسل جدید بسیار جذاب و تاثیر گزار است.

به گفته ی قاسمی دانش آموزان اعزامی بمدت سه روز از مناطق عملیاتی «مرصاد»، «قصرشیرین» و «بازی‌دراز» بازدید خواهند کرد و از نزدیک با رشادت ها و جانفشانی های شهدا آشنا خواهند شد.

ارسال نظرات