خبرهای داغ:
معاون شهردار قم خبر داد

بسیج نیروهای خدماتی شهرداری قم در تاسوعا و عاشورای حسینی

معاون شهردار قم از بسیج نیروهای خدماتی شهرداری برای خدمت‌رسانی به زائران و عزاداران حسینی در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۰۸۱۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدامیر سامع در جلسه ستاد خدمات رسانی به عزاداران حسینی که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با تاکید بر ضرورت هماهنگی تبلیغات محیطی در ایام مختلف سال، اظهار کرد: در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد تبلیغات یکپارچه بوده‌ایم اما باید برای ایام دیگر سال گسترش یابد.

وی حضور دقیق و به موقع نیروهای ستادی و خدماتی در مناطق و انجام اقدامات لازم در شهر را ضروری عنوان و تصریح کرد: مشارکت با ایستگاه‌های صلواتی و همکاری نیروهای پسماند و خدمات شهری با آنها برای تامین نظافت شهری ضروری است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با تاکید بر ضرورت پیش بینی حوادث در مواقع بحران، خاطرنشان کرد: تانکرهای آب در نزدیکی مراکز تجمع جمعیت مستقر باشند تا در مواقع بحران خدمات‌رسانی لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به ارتباط با مساجد و تکایا برای رفع مشکلات و کنترل ایمنی آنها بر ضرورت جلوگیری از نصب چادر در پارکینگ‌های سطح شهر و حداکثر خدمات‌رسانی برای توقف خودروها در این مکان‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به ضرورت تامین امنیت شهروندان، رصد اتفاقات و مشکلات امنیتی و ارائه گزارش به واحدهای مربوطه برای اقدامات لازم اهمیت دارد.

سامع با بیان اینکه باید بازرسی مکرر از امکانات شهری داشته باشیم، گفت: امکاناتی که به کار گرفته می‌شود، کمترین امکان مشکل سازی و نفوذ را داشته باشد و کسی نتواند از آنها سوء استفاده کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار