رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی خبر داد
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی گفت: نیروهای اورژانس در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی در آماده باش کامل به سر خواهند برد.
کد خبر: ۸۷۶۰۸۲۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

دکتر فرزین خشنودی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به آماده‌باش ماموران اورژانس در روزهای تاسوعا و عاشورای استان گفت: نیروهای اورژانس به منظور امداد رسانی به عزاداران حسینی در آماده باش به سر برده و آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهند بود.

وی افزود: 57 دستگاه آمبولانس در دو روز تاسوعا و عاشورا‌ی حسینی در میادین اصلی و مناطق پر تردد شهری مستقرخواهند شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی با بیش از 250 پزشک، پرستار و تکنسین فوریت های پزشکی در 44 پایگاه شهری و جاده‌ای آماده خدمت رسانی است.

خوشنودی توصیه کرد: در صورتی که حادثه و یا مصدومیتی برای کسی اتفاق افتاد و یا مصدوم و بیماری در تکایا و هیات های مذهبی وجود داشت، مردم بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و آدرس را به طور دقیق به مرکز اورژانس اطلاع دهند تا با توجه به مسدود بودن برخی خیابانها، زمان رسیدن آمبولانس به فرد بیمار و یا حادثه دیده کوتاه تر شود.

وی همچنین از شهروندان درخواست کرد که در ظهر عاشورا از نزدیک شدن به خیمه‌های آتش زده فاصله بگیرند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم و درخواست کرد: در مکان های عزاداری برای افراد سالخورده، اطفال و بانوان حتما باید مکانی در نزدیک ترین نقطه به خروج از محل سوگواری پیش بینی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات