رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا:

دیگر از ترامپ حمایت نمی‌کنم

رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا با تاکید بر اینکه دیگر از دونالد ترامپ حمایت نمی‌کند، از همکاران هم حزبی خود در کنگره خواسته بر حفظ اکثریت کرسی‌های قوه قانونگذاری تمرکز کنند.
کد خبر: ۸۷۶۰۸۵۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج،  در ادامه مخالفت‌های داخلی جمهوریخواهان با دونالد ترامپ به ویژه پس از انتشار ویدئوی اظهارات رکیک او درباره زنان، عضو ارشد جمهوریخواه کنگره آمریکا به هم حزبی‌هایش در این باره توصیه‌ای کرده است.

رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا که ارشدترین فرد منتخب این حزب هست، به همکاران هم حزبی خود در کنگره گفته که دیگر از دونالد ترامپ دفاع نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «پاول رایان» در یک گفتگوی ویدئو کنفرانسی به همکاران خود گفته که او »در 30 روز آینده از ترامپ دفاع نخواهد کرد و برای او مبارزه انتخاباتی نخواهد کرد».

وی همچنین از اعضای جمهوریخواه کنگره خواسته بر روی حفظ اکثریت این حزب در قوه قانونگذاری و پیروزی در انتخابات میان دوره‌ای تمرکز کنند.

سخنگوی رایان هم تاکید کرده که رئیس مجلس نمایندگان آمریکا «یک ماه آینده را کاملا بر روی حفظ اکثریت در کنگره صرف خواهد کرد».

البته برخی منابع خبری از گفتگوی او با همکارانش درباره شکست ترامپ از کلینتون خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که رایان به همکارانش گفته که او «تمام انرژی خود را صرف اطمینان از این موضوع خواهد کرد که هیلاری کلینتون با یک کنگره تحت کنترل دموکرات‌ها به چک سفید امضا دست نیابد».

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به قانونگذاران جمهوریخواه گفته که «شما باید آنچه را که در ناحیه و منطقه شما به نفعتان است، انجام دهید».

ارسال نظرات
آخرین اخبار