مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسکو، هدف تشیع انگلیسی و جریان های بهایی و وهابیت را بدعت گذاری و ایجاد خرافات در عزاداری های ایام محرم دانست و گفت: این یک اصل است که اگر می خواهید مکتبی و نهضتی را متوقف و یا نابود کنید هویت اصلی آن را از بین ببرید.
کد خبر: ۸۷۶۰۸۸۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

 حجت الاسلام علی رشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، اساس و شالوده قیام کربلا را مقابله با استکبار و مقاومت در برابر ظالم عنوان و افزود: بزرگترین پیام عاشورا مقابله با ظلم و ایستادگی در برابر ظالم و فاسق است که با شعار هیهات من الذله تحقق یافت.

وی با اشاره به اینکه ایام سوگواری و عزاداری سید الشهدا(ع) بهترین فرصت برای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار، شهادت و عزت است، اظهار داشت: امام حسین(ع) و یارانش بهترین الگو در این زمینه ها هستند که عملا درس بزرگی برای جهانیان دادند و کربلا نشان داد که شکیبایی در عطش کوتاه می توان همیشه تاریخ را سیراب کرد.

حجت الاسلام علی رشیدی تاکید کرد: برخی از شبکه های ماهواره ای، به اسم تشیع، قمه زنی را تبلیغ و برویج می کنند که در واقع با این کارها می خواهند اسلام را دین خشونت معرفی کنند.

وی با بیان اینکه برای قمه زنی سند، مدرک قرآنی و روایتی نداریم، ادامه داد: اگر به جای قمه زنی، حسینیان و عزادارن به نیازمندان خون اهدا کنند که البته این کار را نیز می کنند، این عمل بازتاب زیبا و اجر معنوی خواهد داشت .

ارسال نظرات