امام جمعه بندرلنگه:

امام حسین(ع) راه بهشت را نشان داد

امام جمعه بندرلنگه گفت: امام حسین(ع) راه بهشت را نشان داد.
کد خبر: ۸۷۶۰۹۶۴
|
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه، آیت‌الله سید محمدجواد رکنی بعد از ظهر امروز در جمع عزاداران حسینی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) بندرلنگه اظهار داشت: اگر امروز صحنه کربلا تکرار شود آیا این توان را داریم که خودمان را برسانیم و از حق دفاع کنیم و مهمترین قضیه کربلا همین بود که یاران حسین(ع) ماندند و از حق دفاع کردند.

وی افزود: برخی افراد در این امتحان الهی قبول شدند مثل رزمندگان ما که امروز نیز دفاع آنان ادامه دارد و بعنوان مدافعین حرم اهل بیت (ع) در سوریه و عراق نشان دادند که امروز اگر امام حسین(ع) نیست ولی فرزند حسین(ع) است و وقتی این عزیزان این طور جان‌فشانی می‌کنند قطعا اگر آقا سیدالشهدا(ع) هم بود همین کار را می‌کردند.

امام جمعه بندرلنگه اضافه کرد: ولی یک‌ دسته نیز در مرحله اول رفوزه می‌شوند چرا که آن‌ها انواع و اقسام بهانه‌ها را می‌آورند که از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند.

آیت‌الله رکنی تصریح کرد: امام حسین(ع) راه بهشت را نشان داد و یاران او از یک  امتحان بزرگ سرافراز بیرون آمدند و آن‌ها در کربلا غربال شدند و وقتی خالص‌ها ماندند بهشت را دیدند.

وی افزود: در دنیای امروز حق و باطل در مقابل هم قرار گرفتند و سیر پول و اموال طرف باطل است و تمام فشارها بر روی حق است و این مهم است که انسان از حق خارج نشود و سمت به باطل رود.
ارسال نظرات