قائم مقام ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس گفت: نماز ظهر عاشورا در بندرعباس به امامت آیت‌الله نعیم‌آبادی و در چهارراه شهید مطهری اقامه می‌شود
کد خبر: ۸۷۶۰۹۶۶
|
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد جلالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نماز ظهر عاشورا امسال در بندرعباس با انسجام هیأت‌های عزاداری در چهارراه شهید مطهری و به امامت آیت‌‌الله نعیم‌آبادی اقامه می‌شود.

وی بیان کرد: همزمان با اذان ظهر در سراسر شهر بندرعباس، هیأت‌ها به عزاداری‌های خودشان پایان داده و در نماز ظهر عاشورا حضور می‌یابند و پس از آن بار دیگر عزاداری‌های خود را از سر خواهند گرفت.

قائم مقام ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس در ادامه با اشاره به تدارکات صورت گرفته برای برگزاری نماز ظهر عاشورا در بندرعباس، افزود: هماهنگی‌های لازم به منظور جلوگیری از تردد خودروها به سمت چهارراه مطهری از فلکه هتل هرمز و پارک شهید دباغیان انجام گرفته و مقرر شده تا مدارس در نزدیکی محل اقامه نماز نیز باز باشند تا مردم بتوانند از سرویس‌های بهداشتی مدارس برای وضو گرفتن استفاده کنند.

جلالی از استقرار 40 دستگاه تانکر آب در نقاط مختلف محل اقامه نماز ظهر عاشورا خبر داد و گفت: جا دارد از تلاش‌های بسیج و سپاه پاسداران در این زمینه قدردانی کنیم که هر ساله در برگزاری منسجم و با شکوه نماز ظهر عاشورا همکاری ویژه‌ای دارند.

وی همچنین اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان اتوبوسرانی شهر بندرعباس، امکان جابجایی نمازگزاران نیز از نقاط مختلف شهر به محل اقامه نماز ظهر عاشورا فراهم آمده است و پس از نماز نیز اتوبوس‌ها، مردم را به نقاط مختلف شهر منتقل خواهند کرد.

قائم مقام ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس به برگزاری نشست ویژه با مسؤولین هیأت‌های عزاداری سراسر شهر بندرعباس برای برگزاری با شکوه نماز ظهر عاشورا اشاره و عنوان کرد: در ظهر عاشورا اذان ظهر از تمامی بلندگوهای هیأت‌ها با شکوه خاصی پخش و عزاداران نماز ظهر عاشورا را اقامه می‌کنند.
ارسال نظرات