جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت:نوجوانان و جوانان ما باید اخلاق حضرت قاسم را (ع) را در سرلوحه زندگی خود قرار دهند .
کد خبر: ۸۷۶۰۹۸۴
|
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان حسین ایزدپناه جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک، گفت:همزمان با سراسر کشور و استان هرمزگان همایش "احلی من العسل" با حضور دانش آموزان بسیجی متوسط دوره اول و دوم و امام جمعه شهرستان و جمعی کثیری از مسئولان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهید مردان بخش بمانی شهرستان سیریک برگزار شد.
حسین ایزدپناه جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک اظهار کرد: همایش احلی من العسل" در واقع برنامه‌ای با محوریت فداکاری و روح بلند حضرت قاسم بن حسن(ع) است که در پاسخ عمویش حضرت امام حسین (ع) که فرمود شهادت را چگونه می‌بینی، از عبارت احلی من العسل برای توصیف شهادتی که به اذن الهی و به امر امام زمان استفاده کرد، است.

وی افزود: دو موضوع تبیین قیام عاشورا و شناخت بیشتر قاسم بن الحسن(ع)جوان شهید کربلا از مهم‌ترین برنامه‌های این همایش است.

ایزدپناه با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش شناخت نوجوانان با شخصیت حضرت قاسم (ع) است ابراز کرد: نوجوانان و جوانان ما باید اخلاق و ادب حضرت قاسم را (ع) را در سرلوحه زندگی خود قرار داده و در مجالس ماه محرم از شخصیت آن درس بگیرن و همواره الگو زندگی و راه و روش خود را از اهل بیت عصمت و طهارت بیاموزند.

این همایش به همت معاونت پرورشی آموزش و پرورش ، بسیج دانش آموزی و مدارس دهستان شهید مردان برگزار شد.
ارسال نظرات