خبرهای داغ:
مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در دیدار با خانواده شهید صادق حسینلو با بیان اینکه همه باید قدردان و شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی باشیم افزود: این نعمت در پرتو ایثارگری و جانفشانی شهدا نصیب ملت ایران شده است.
کد خبر: ۸۷۶۱۰۵۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

همه باید قدردان خانواده شهدا و ایثارگران باشیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دراین دیدار که جانقلی مسئول نظارت و نظری مسدول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) حضور داشتند علی اصغر خواستان با تاکید بر قدردانی ملت ایران از ایثارگری و مجاهدت شهدا افزود: مسئولان نیز به مانند ملت ایران که قدرشناس خون شهدا هستند، باید در این مسیر حافظ راه امام(ره) و شهدا باشند.

خواستان گفت: رهبر معظم انقلاب به رغم مشغله های فراوان سیاسی اجتماعی در عرصه های داخلی و بین المللی طرح تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را در برنامه کاری خود دارند و جا دارد تا مسئولان در رده های مختلف از این مهم غافل نباشند.

وی همچنین با اشاره به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) این فرصت را بهترین فرصت برای تکریم شهید و شهادت ذکر کرد و افزود: قیام امام حسین(ع) به معنای توسعه فضائل اخلاقی و انسانی است که تکریم جهاد، شهادت و ایثار نیز از اهم این فضائل است.

لازم به ذکر است شهید صادق حسینلو درتاریخ شهریور ماه سال1372در عملیات در گیری با اشرار مسلح در کردستان به درجه عظیم شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها