کاروان راهیان نور امروز در عاشورای حسینی با حضور در مناطق عملیاتی جنوب با شهیدان بار دیگر پیمان بستند که زینب‌وار راه آنانی را حسینی‌وار رفتید، را ادامه دهند.
کد خبر: ۸۷۶۱۰۶۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پیر ما گفت شهادت هنر مردان است و به راستی که چنین بود.

امروز این جمله را بیشتر می توان درک کرد؛ یاد سال 61 هجری قمری شب عاشورا برخی از افرادی که کاروان کربلا را همراهی می کردند از سیاهی شب بهره گرفته و امام حسین(ع) را تنها گذاشتند.

به راستی پای عمل که می رسد هرکسی مرد میدان نیست؛ در ادوار مختلف تاریخ قصه های بسیاری در این زمینه شنیده‌ایم، اینکه هر کسی از آزمون سخت الهی سربلند بیرون نمی آید و خوشا سعادت آنان که که در این آزمون مرد میدان می شوند و بهشت برین را برای خود خریداری می کنند.

اگر چند دهه به عقب تر برگردیم بی‌شک بسیاری از ما یادمان می‌آید آن زمان که دشمن بعثی به خود اجازه داد به خاک کشورمان یورش برد، عده‌ای بند پوتین محکم کردند و راهی جبهه‌های نبرد شدند.

آری در هشت سال دفاع مقدس امام حسین(ع) الگویی بزرگ برای رزمندگان کشور عزیزمان ایران بود که با الگوگیری از این امام بزرگوار حضور بیگانگان و دشمنان را در کشور خود نپذیرفتند و با اهدای جان خود اجازه ندادند وجبی از خاک کشورشان به دست دشمن بیافتد و با فرمان امام خود از کیان و ناموس خود دفاع کرند.

شهدایی که رفتند تا من و شما امروز به خود ببالیم که در کشوری آزاد زندگی می کنیم و مغرور این باشیم که نام ایران و ایرانی به برکت خون جوانانی که برای مقابله با ظلم جانشان را تقدیم کردند، در همه جهان طنین‌انداز است.

خوشا سعادت آنانی که امروز در کربلای ایران بودند، عاشورای حسینی در کربلای ایران؛ آنانی که رفته بودند تا با شهیدان بار دیگر پیمان ببندند که اگر شما حسینی‌وار رفتید ما زینب‌وار راهتان را ادامه می‌دهیم.

عکس از ف.خرمی
انتهای پیام/
ارسال نظرات