خبرهای داغ:
فرمانده سپاه دالاهو با اشاره به انتخاب سپاه شهرستان دالاهو به عنوان موفق ترین سپاه در سطح استان گفت: این موفقیت مرهون تلاش جمعی پرسنل ناحیه دالاهو با اطاعت از فرامین و رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۶۱۱۳۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
در جشنواره استانی مالک اشتر، ناحیه مقاومت بسیج سپاه دالاهو موفق ترین ناحیه سطح استان شناخته شد و همین موضوع مراتب تقدیر و تشکر سازمانی سردار ریحانی، فرمانده سپاه استان کرمانشاه از سپاه شهرستان دالاهو را به همراه داشت.
 

فرمانده سپاه دالاهو در این خصوص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو، تصریح کرد: این موفقیت مرهون تلاش جمعی پرسنل ناحیه دالاهو است،با اطاعت از فرامین ورهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب ودر سایه توجهات حضرت بقیه الله  تمام تلاش خود را در جهت نیل به اهداف وآرمانهای امام (ره)و انقلاب اسلامی انجام می دهیم.

http://basijnews.ir/files/fa/news/1395/7/22/735417_905.jpg 
 

سرهنگ نجفعلی کرمی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران که رکنی بزرگ در پیروزی انقلاب اسلامی است، با اقتدار به مولای خود سید مظلومان ـ علیه الصلوة والسلام ـ نجات ‏بخش ملت ایران و اسلام عزیز از شب‏های تاریک و ظلمانی ستم‌شاهی بود و در پاسداری از انقلاب و هدف‏های آن، عاملی کارآمد و رُکنی رکین بوده و هست.

 

کرمی در پایان ضمن تشکر از جمیع پرسنل ناحیه دالاهو بخاطر خدمت خالصانه ونلاش در محرومیت زدایی و تحقق رهنمودهای مقام عظمای ولایت از حسن توجه فرماندهی محترم سپاه استان کرمانشاه صمصمانه تقدیر نمودند.

ارسال نظرات