خبرهای داغ:
ستاد اقامه نماز استان قم از عزاداران حسيني در برگزاري هرچه باشكوه‌تر نماز روز تاسوعا و عاشورا قدرداني کرد.
کد خبر: ۸۷۶۱۱۵۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
قدرداني ستاد اقامه نماز استان قم از عزاداران حسيني
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مدير ستاد اقامه نماز استان قم از همه مسئولين، هيئت‌هاي عزاداري، مداحان، خطبا و دستگاه‌هاي اجرايي كه زمينه برگزاري هرچه باشكوه‌تر نماز ظهر تاسوعا و عاشورا را فراهم كردند قدرداني و از آنها تشكر كرد.

محمد خامه‌يار گفت: الحق‌والانصاف شوراي نماز استان، دبيران اقامه نماز، ياوران نماز و همه مسئولين استان به‌ويژه دستگاه‌هاي فرهنگي و هيئات مذهبي و عزاداري در زمينه‌سازي برگزاري نماز ظهر تاسوعا و عاشورا و فرهنگ سازي اقامه نماز اول وقت سهم به‌سزايي داشتند كه بايد از آنها تشكر و قدرداني كرد وي اظهار داشت نماز ظهر عاشوراي امسال باشكوه‌تر از هر سال گذشته برگزار شد و در برخي از نقاط و هيئات و مساجد و تكايا بعضي از مراجع عظام تقليد، امامت اين فريضه الهي را برعهده داشتند كه بايد از آنان هم تشكر و قدرداني كرد.

مدير ستاد اقامه نماز استان گفت: از همه هيئات كه اقدام به برگزاري نماز اول وقت نمودند و برنامه سوگواري و عزاداري خود را به بعد از نماز موكول كردند تشكر كرد و اظهار اميدواري كرد كه اين گام مهم در ترويج اين فرهنگ كارساز باشد.

محمد خامه‌يار از همه نيروهاي خدوم شهرداري قم و نيروهاي اجرايي كه زمينه حضور مردم را فراهم كردند تشكر كرد و گفت: شهرداري قم با انجام تبليغات محيطي و از پاك‌سازي مسير و معابر در برگزاري نماز سهم عمده‌اي را برعهده داشت. وي همچنين از صدا و سيماي مركز قم كه با اطلاع‌رساني به‌موقع و ديگر دستگاه‌هاي اجرايي كه در تهيه مهر و جانماز ستاد اقامه نماز قم را ياري كردند تشكر كرد.

وي همچنين از  دفتر مرجع عالي‌قدر حضرت آيت‌الله العظمي صافي گلپايگاني كه در اين زمينه ستاد اقامه نماز استان قم را ياري نمود و توليت محترم آستان مقدس حضرت معصومه تقدير و تشكر كرد و براي خادمين حرم مطهر حضرت معصومه آرزوي توفيق روز افزون نمود.

بر اساس گزارش ستاد اقامه نماز قم در همه مساجد، معابر، تكايا، بقاع مباركه، امام‌زاده‌هاي واجب‌التعظيم، مسجد مقدس جمكران، حرم مطهر نماز باشكوه ظهر تاسوعا و عاشورا برگزار شد كه در نوع خود نسبت به سال‌هاي گذشته بي‌نظير بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها