خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم خبر داد

امدادرسانی به 1385 عزادار حسینی در تاسوعا و عاشورا/ ویزیت رایگان 360 نفر در درمانگاه هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم از امداد‌رسانی به یک‌هزار و 385 عزادار حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۱۱۹۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
امدادرسانی به 1385 عزادار حسینی در تاسوعا و عاشورا/ ویزیت رایگان 360 نفر در درمانگاه هلال احمر
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد گل‌فشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قم برای پوشش امدادی مراسم عزاداری روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی تیم‌های عملیاتی مختلفی را در نقاط مختلف شهر و مبادی ورودی استان مستقر کرده است، گفت: در این دو روز، 33 تیم عملیاتی با بهره‌گیری از 99 نیرو شامل سه پزشک، 12 پرستار، 72 نجاتگر داوطلب، 12 نجاتگر پرسنل، سه دستگاه خودروی نجات، 9 دستگاه آمبولانس و پنج دستگاه موتورلانس پوشش امدادی مراسم عزاداری را انجام دادند.

وی ادامه داد: طی روزهای تاسوعا و عاشورا یک‌هزار و 385 نفر به اکیپ‌های هلال‌احمر مراجعه کردند که از این تعداد 14 نفر به مراکز درمانی منتقل شده و سایرین به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم افزود: معاونت درمان و توانبخشی این جمعیت نیز در این دو روز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به ویزیت رایگان عزاداران حسینی در درمانگاه هلال‌احمر کرد.

گل‌فشان به خدمات ارائه شده در درمانگاه اشاره و خاطرنشان کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورا برای سهولت دسترسی مردم به خدمات درمانی تلاش کردیم تا خدمات ضروری بیماران توسط بخش‌های پزشکی عمومی، پرستاری، مامایی، اطفال و طب اورژانس ارائه شود که در این طرح 360 نفر ویزیت رایگان شدند.
ارسال نظرات