با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان صورت گرفت

افتتاح حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان

طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، مدیران و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان و مسئول سازمان بسیج کارمندان استانداری آئین بهره‌برداری از حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت نفت کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۱۲۰۳
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدیر و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در افتتاحیه این پایگاه، با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: با تلاش و همکاری بسیجیان منطقه و تعامل بسیج کارمندان استانداری امروز شاهد افتتاح حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان هستیم.

فریدون یاسمی با اشاره به رسالت پخش منطقه کردستان در زمینه تامین، نگهداشت و توزیع فرآورده‌های نفتی در استان، عملکرد مطلوب منطقه را که با رضایت مردم و مقامات استانی همراه بوده ناشی از حضور همکاران بسیجی منطقه در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی عنوان کرد.

وی افزود: طی دو سال گذشته بیش از 90 درصد از همکاران منطقه به عضویت پایگاه بسیج منطقه در آمده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز بسیج را یک هویت فرهنگی، روشن، پاک و آینده‌نگر عنوان کرد و گفت: بسیج کردارش برای رضایت پروردگار است و با چنین هدفی هر جا که به وجود بسیجی نیاز باشد، حضور خالصانه و معنادارش بدون درنگ و عاری از هرگونه فرصت‌سوزی و عافیت‌طلبی مشاهده می‌شود.

سردار محمدحسین رجبی با بیان اینکه تنها سلاح برنده در جنگ تحمیلی نیروی انسانی بود، گفت: اگر بسیجیان نبودند جنگ تحمیلی ما نمی‌توانست به پیروزی برسد لذا نیروی انسانی مجهز به باور و اعتقاد بالای دینی و به فرماندهی قاطع حضرت امام(ره) و اتحاد و انسجام نیروهای مسلح از عنصرهای کلیدی 8 سال دفاع مقدس بودند.

وی ادامه داد: بسیج در برابر هجوم بی‌امان دشمن که قصدش نابود ساختن ملت ایران و از بین بردن نهال انقلاب اسلامی و برده‌کشی مجدد ما بود، خط محکمی در برابر آن ایجاد کرد و توانست این هدف دشمن را با ناکامی مواجه سازد.

وی در پایان با تشکر و قدردانی از زحمات مدیر و کارکنان منطقه در جهت خدمت‌رسانی مطلوب در سطح استان بسیج را معجزه قرن دانست و گفت: اگر در گوشه‌ای از ایران اتفاقی بیفتد مانند همیشه در صحنه حاضر خواهند بود و با تفکرات اعتقادی و ارزشی یاور ما در همه زمینه‌ها می‌شوند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: امروز در هر عرصه‌ای ورود پیدا کنیم، شاهد آن هستیم که بسیج همچنان موفق است و در هر عرصه‌ی که ورود کند نیز مجددا موفقیت آمیز عمل خواهد کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار