قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه اوقاف یک سازمان با برنامه و شفاف است، گفت: موقوفات امانت واقفین و امید و آرزوی مردم نیازمند است.
کد خبر: ۸۷۶۱۲۰۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالرضا عابد در جلسه بازرسی ستاد سازمان اوقاف از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار کرد: کردستان منطقه‌ای مقدس در خاک جمهوری اسلامی ایران است که وجب به وجب آن با قطرات خون شهیدان متبرک شده است.

وی خاطرنشان کرد: کردستان از نظر موقوفات جایگاه بالای در کشور دارد و موقوفات شاخص و ارزشمندی در جای‌جای این استان وجود دارد.

قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اهمیت حفاظت از موقوفات گفت: موقوفات امانت واقفین و امید و آرزوی مردم نیازمند هستند و ما به عنوان امانتداران وظیفه شرعی بزرگی در خصوص صیانت و حفاظت از این اماکن بر عهده داریم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال گفت: اوقاف نقش بسزایی را می‌تواند در زمینه اقتصاد مقاومتی ایفا کند به شرطی که آن اقدام و عمل و انتظاری که مقام معظم رهبری از مجموعه اوقاف دارد اجرایی شود.

عابد افزود: امروز اوقاف یک سازمان با برنامه و شفاف است و با پیشرفت‌هایی که در پیش رو دارد، می‌توانیم شاهد تحول بزرگی در زمینه مدیریت موقوفات کشور باشیم.


ارسال نظرات