امام جمعه سقز

امر به معروف و نهی از منکر باید سرلوحه تمام کارها باشد

امام جمعه سقز گفت: در یک کشور اسلامی با قوانین برمبنای دستورات دین اسلام زندگی می‌کنیم، لذا باید همواره آموزه‌های اسلام و به‌خصوص امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه تمام کارهای خود کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۱۲۶۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عبدالرحمن حسین‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه سقز، اظهار داشت: رعایت امر به معروف و نهی از منکر همچون سلاحی کارآمد در مقابل دشمنان اسلام است.

وی خطبه‌های نماز با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: اسلام دین رستگاری و نجات برای بشر است و هر فردی که امر به معروف و نهی از منکر کند بی‌گمان رستگار هر دو جهان خواهد شد.

حسین‌زاده ادامه داد: امروز بسیاری از دشمنان دین و قرآن به هر شیوه‌ای متوسل می‌شوند که در صفوف مسلمان رخنه کنند و آنان را از دین و قرآن دور کنند که باید هوشیار بود و در راستای در هم پیچیدن توطئه‌های آنان اتحاد را گسترده‌تر کرد.

امام جمعه سقز افزود: اگر فرد مسلمان به حقیقت امر به معروف و نهی از منکر پی ببرد و آن را رعایت کند، توانسته است توشه‌ای بزرگ برای جهان ابدی ذخیره کند.

حسین‌زاده ادامه داد: در یک کشور اسلامی با قوانین برمبنای دستورات دین اسلام زندگی می‌کنیم لذا باید همواره آموزه‌های اسلام و بخصوص امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه تمام کارهای خود کنیم.

امام جمعه سقز سپس با اشاره به سفر چند نفر از معاونان وزارت راه و شهر‌سازی به شهرستان سقز برای افتتاح پروژه کنارگذر این شهر، افتتاح این کنارگذر را از آرزوهای دیرینه مردم سقز دانست و از متولیان کار برای افتتاح و راه‌اندازی این مسیر تقدیر کرد.

وی کار و تلاش را از وظایف مسئولان در زمینه خدمت به مردم دانست و خواستار ادامه تلاش مسئولان برای اتمام سایر پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان شد.

گفتنی است قبل از خطبه‌های نماز، محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به کردستان و سفر دو تن از معاونان وی به شهرستان سقز برای افتتاح کنارگذر سقز، گزارشی از وضعیت شهرستان را در خصوص پروژه‌های در دست اجرا و اقدامات صورت گرفته در زمینه به اتمام‌رساندن آنها ارائه کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار