نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: هدف دشمن روی کارآمدن مسوولانی بی‌تفاوت و بی‌قید و شرط در جمهوری اسلامی ایران است تا بتوانند از درون نظام را تهی کنند.
کد خبر: ۸۷۶۱۲۷۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در «همایش امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ عاشورایی» که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع امیرنظام گروسی بیجار برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، ضمن قدردانی از دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: فراموش شدن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر جامعه را با خطر بزرگ و جبران‌ناپذیری مواجه خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان بیان کرد: با احیا و حیات فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دیگر فرایض نیز رشد و ترویج خواهد یافت و در صورتی که این دو فریضه الهی در جامعه ساری و جاری نباشد اشرار بر جامعه حاکم خواهند شد.

حسینی‌شاهرودی یزید را مصداق بارز حاکمیت اشرار در جامعه دانست که نسبت به جامعه بی‌تفاوت بود و تنها در فکر منافع شخصی و حاکمیت بود و به همین دلیل به چنین سرنوشتی دچار شد.

وی گفت: یکی از نعمت‌های بزرگ زمان ما این است که تحت امر یک ولی زندگی می‌کنیم که امامت آن با درایت است، در مسائل جلوتر است و همه چیز را به مردم گوشزد می‌کند یعنی همان چیزی که امام حسین(ع) انجام می‌داد.

وی با بیان اینکه هدف از قیام امام حسین(ع) احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است گفت: حیات ما بسته به اجرای این فریضتین الهی و دیگر فرایض مهم دینی همچون زکات و .. است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به توجه و تلاش دشمن در راستای جلوگیری از اجرای این فریضتین الهی در جامعه عنوان کرد: شکستن ساختار و اصول بنیادی نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت همسو کردن مردم و به ویژه مسئولان با نفع خود از اهداف دشمنان برای به انحطاط کشیدن جامعه است.

حسینی‌شاهرودی افزود: با ترک امر به معروف و نهی از منکر افراد نالایق پست‌های مهم جامعه را می‌گیرند و آن وقت مسوولین آن جامعه از جمله افرادی هستند که هیچ یک از معیارهای دینی مدیریت را ندارند و همین امر موجب تباهی و نابودی جامعه خواهد شد.

وی گفت: زمانی که جامعه از مسیر حق و درستی منحرف شد تمامی افراد جامعه در این تباهی غرق شده و منکرات جای معروفات را خواهد گرفت.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان به فعالیت‌های دیرینه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان بعد از مأیوس‌شدن از پیروزی در جنگ سخت، از طریق هجمه فرهنگی تلاش می‌کنند که نظام جمهوری اسلامی را از درون متزلزل نمایند.

حسینی‌شاهرودی همچنین تحریم‌های سخت اقتصادی دشمن علیه ایران را یادآوری کرد و افزود: تصور دشمن این بود که ایران بیش از یک هفته در برابر این تحریم‌ها نمی‌تواند ایستادگی کند و از این طریق به اهداف و آمال شومشان دست خواهند یافت.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان به فرزانه و عالم بودن رهبری اذعان و اعتراف کرده‌اند، گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ستون انقلاب و نظام است که تمامی شیطنت‌ها و ترفندهای دشمنان را پیش‌بینی و خنثی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه سابق امریکا می‌گفت تمامی برنامه‌ها علیه ایران را جلو می‌بریم اما زمانی که به مرحله عملیاتی می‌رسیم، رهبر انقلاب با یک سخنرانی آن را پنبه می‌کند.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: امروز خیلی از کشورها آرزو می‌کنند که با جمهوری اسلامی ایران باشند، چون در سایه این نظام حیات را برای خود تعریف می‌کنند.

به گفته وی، در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افرادی که در خیل آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند باید مسوولیت‌ها را برعهده بگیرند.

حسینی‌شاهرودی بیان کرد: هدف دشمن روی کارآمدن مسوولانی بی‌تفاوت و بی‌قید و شرط در جمهوری اسلامی ایران است تا اینکه از درون نظام را تهی کنند و از این طریق بتوانند آنچه را که در اذهان می‌پرورانند، به منصه ظهور و بروز برسانند.

وی تغییر جای معروفات به منکرات و ضدارزش‌ها در جامعه را امری بسیار ناپسند دانست و گفت: با این کار شیطان نیز بر ما مسلط خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود، راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ایی، شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و اینترنت را برای انحراف جامعه‌ای مقید عنوان کرد و افزود: دشمنان می‌خواهند با این روش‌ها، بی‌بند و باری و فقر و فحشا را در جامعه ترویج دهند و جوانان را از سنت ازدواج دور کنند.

حسینی‌شاهردوی به مسئله ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواهد غیرت را از جوانان ما بگیرد و زمانی که دیدیم در جامعه‌ای ارزش‌ها از بین رفت و بدعت‌ها جای آن را گرفت، یعنی جامعه از مسیر سعادت دور شده و در حال از بین رفتن است.


ارسال نظرات