امام جمعه بیجار گفت: بزرگترین معروف تقویت نظام اسلامی و بزرگترین منکر، تضعیف این نظام مقدس است.
کد خبر: ۸۷۶۱۲۷۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علی مرادی در «همایش امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ عاشورایی» که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، دبیر ستاد امر به معروف استان و مسئولان استانی و شهرستانی در آمفی‌تئاتر مجتمع امیرنظام گروسی برگزار شد، با تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) به برنامه‌ها و فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش‌های مختلف آموزش و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات شهرستان، تذکر لسانی در خیابان‌ها و در ایام مختلف سال، حضور امام جماعت در ادارات برای برگزاری نماز اول وقت و موارد دیگری از برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار است.

وی با اشاره به قیام عاشورای حسینی، گفت: امام حسین(ع) برای احیای فریضتین الهی امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و اکنون بر ما واجب است نگذاریم این مهم و ادامه این هدف والا در جامعه اسلامی مغفول بماند.

امام جمعه بیجار بیان کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر می‌خواهند با اجرا و احیای این فریضه الهی، جامعه به گلستان مبدل شود و تمام تلاش آنها این است که نه تنها در ایران اسلامی و جامعه خود، بلکه در دنیا منکری وجود نداشته باشد.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر در عرصه جهانی است.

مرادی ضمن با بیان این مطلب که، بزرگترین معروف تقویت نظام اسلامی و بزرگترین منکر تضعیف نظام مقدس اسلامی است، مهم‌ترین پیام عاشورا را استکبارستیزی و استکبار جهانی را بزرگترین منکر عنوان کرد.

وی در پایان گفت: تذکر لسانی در جلوگیری از منکرات موثر است و این امر بهترین شیوه برای اجرا و احیای فریضتین الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.


ارسال نظرات