امام جمعه اردکان در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید عاصی زاده گفت : امروز مردم ما از همه مسئولین توقع دارند که در برابر دشمن محکم حرف بزنند .
کد خبر: ۸۷۶۱۳۱۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در پاسخ به این سؤال که چرا حضرت امام حسین (ع) در سفر به کربلا اهل بیت خود را همراه کرد گفت : هر پیامی هرچقدر بزرگ هم باشد و هر قیامی هرچند پر اثر باشد اگر پیام رسان نداشته باشد خاموش می شود .

وی افزود : قیام عاشورا حادثه ای بی نظیر است اما اگر در کنار این حادثه بی نظیر ، پر حماسه و با شکوه پیام رسانی مانند حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) و اهل بیت نباشد این پیام بزرگ ابتر می ماند و مردم حقیقت قیام کربلا را درک نمی کردند .

امام جمعه اردکان اظهار داشت : کتاب عظیم عاشورا دارای دو فصل است که قهرمان فصل اول آن حضرت امام حسین (ع) و قهرمان فصل دوم آن حضرت زینب (س) ، امام سجاد (ع) و اهل بیت هستند که این پیام را با شجاعت و به خوبی رساندند .

وی با اشاره به سفارش قرآن و سیره اهل بیت برای ایستادگی در برابر دشمن گفت : اگر انسان در برابر دشمن اظهار عجز کرد و کوتاه آمد مطمئن باشد که دشمن پر رو تر می شود .

حجت الاسلام والمسلمین شاکر تصریح کرد : امروز هم مردم ما از همه مسئولین توقع دارند که در برابر دشمن محکم حرف بزنند .

وی گفت : این درسی است که ما از امام حسین (ع) آموخته ایم و امروز ما به این درس ها نیاز داریم .

امام جمعه اردکان افزود : همه حملات دشمن در این جنگ نرم برای این است که روحیه مقاومت و ایستادگی ملت ما و ملت های همراه ما را خاموش کند .

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بویژه سردار شهید عاصی زاده اظهار داشت : برپایی مجالس امام حسین (ع) و یادواره های شهداء برای این است که ما را در مقابل دشمن آماده و مقاوم نگه بدارد .

حجت الاسلام والمسلمین شاکر گفت : ما هم باید مانند اهل بیت پیام شهداء را منتقل کنیم.

وی افزود : باید پیام هشت سال دفاع مقدس بوسیله چاپ کتاب های خوب ، خاطره گویی و برگزاری یادواره ها منتقل شود .

امام جمعه اردکان تصریح کرد : ایثارگران ، جانبازان ، آزادگان ، یادگاران دفاع مقدس و خانواده های شهداء باید وظیفه خود را در انتقال پیام شهداء انجام بدهند .

ارسال نظرات