فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه گفت: 200 نفر از دانش‌آموزان شهرستان زرندیه در قالب 6 دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۳۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت امام حسین(ع)گفت: رمز پیروزی ایران اسلامی در دفاع مقدس تاسی از رفتار، کردار و اندیشه های امام حسین(ع) و یارانش بود.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور؛ بازخوانی و تقویت فرهنگ حماسه و ایثار گری است، افزود: این اردوی معنوی زمینه ساز آشنایی و ارتقاء نگرش دانش‌آموزان نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های والای شهیدان و جانبازان دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: فضای دفاع مقدس در پرورش روحیه الهی و معنوی تاثیر بسزایی داشته و با اعزام کاروان‌های راهیان نور غربت شهدا به‌صورت شفاف و گویا برای جوانان تبیین می‌شود و نسل امروز با هم‌سن و سال‌های خود که آن دوران مدافعان مرزهای جمهوری اسلامی بودند به صورت کامل آشنا می‌شوند.

سرگرد پاسدار مهجوری با اشاره به اعزام 200 نفر از شهرستان زرندیه در قالب اردوهای راهیان نور گفت: 200 دانش آموز دختر در قالب 6 دستگاه اتوبوس به همراه راویان، مربیان و خادم الشهدا به مدت 4 روز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: هدف از اعزام راهیان نور به عنوان بزرگترین عملیات فرهنگی، آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ترویج و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس، مقابله با جنگ نرم دشمن، تقویت روحیه ایثار و از خود گذشتگی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه در پایان از حضور راویان دفاع مقدس و روحانیون همراه با کاروان‌های اعزامی خبر داد و  تصریح کرد: همراهی راویان و روحانیون با کاروان‌ها می‌تواند مانند یک کلاس درس برای جوانان و نوجوانان ما مفید باشد و با روایت گری راویان و روحانیون، به بینش دانش‌آموزان در خصوص دستاوردهای جنگ هم کمک می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات