فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محلات

270 دانش‌آموز محلاتی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محلات از اعزام 270 دانش‌آموز خواهر به کربلای ایران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۴۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹

سرهنگ دوم پاسدار علی مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج؛ 270 نفر از دانش آموزان خواهر در مقطع متوسطه در قالب یک کاروان منسجم از مدارس مختلف شهرستان محلات به مدت سه روز به سرزمین نور اعزام خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه این اردوها بستری مناسب برای نسلی است که جنگ را درک نکرده‌اند، گفت: آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام از مهمترین اهداف این اردوها است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محلات گفت: دانش‌آموزان با شرکت در این اردوها با شهدا و دفاع از ارزش‌های اسلامی و حفظ نظام مقدس اسلامی پیمان خواهند بست.

سرهنگ دوم پاسدار مطلبی یادآور شد: اولین کاروان اعزامی از شهرستان محلات 28 مهرماه در قالب 6 دستگاه اتوبوس با حضور مسئولین شهرستانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
وی افزود: یک دستگاه آمبولانس، و یک دستگاه خودروی تامین و همچنین راوی و مبلغه این کاروان را همراهی خواهد کرد تا در طول سفر بتوانند خدمات مناسب را به زائرین ارایه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محلات تصریح کرد: ازعام راهیان نور دانش‌آموزی هر ساله با مشارکت آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت اجرایی می‌شود.

سرهنگ دوم پاسدار مطلبی با اشاره به برنامه های فرهنگی ویژه کاروان‌های راهیان نور اعزامی از شهرستان محلات گفت: سپاه ناحیه مقاومت محلات ضمن برنامه‌ریزی برای اعزام، برنامه‌های فرهنگی شامل برگزاری مسابقات کتابخوانی از وصایای شهدا و اقامه نماز جماعت را برای تمامی کاروان‌های اعزامی به سرزمین نور را در دستور کار دارد.

وی خاطر نشان کرد: در این اردو سه روزه زائرین از مناطق شوش، هویزه، فتح المبین، فکه، دهلاویه و برخی مناطق دیگر بازدید خواهند کرد.

مطلبی در پایان یادآور شد: اردوهای راهیان نور بهترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن است چراکه زائران ضمن حضور در مناطق عملیاتی و لمس واقعیت‌های دوران دفاع مقدس می‌توانند از سخنان و خاطرات راویان مبلغین بهره کافی را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات