مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) در گفتگو با بسیج:
مناسبت شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، همایش بزرگ رهروان حضرت زینب (س) همزمان با سراسر کشور با حضور خواهران مومن و متدین در اردبیل نیز، جمعه 23 مهرماه 95 مصادف با 12 ماه محرم در هفت مکان تعیین شده برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۴۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس ( ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان اردبیل از برگزاری همایش بزرگ رهروان حضرت زینب (س) خبر داد و گفت: به مناسبت شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، همایش بزرگ رهروان حضرت زینب (س) همزمان با سراسر کشور با حضور خواهران مومن و متدین در اردبیل نیز، جمعه 23 مهرماه 95 مصادف با 12 ماه محرم در هفت مکان تعیین شده برگزار خواهد شد.

حامدی هدف از برگزاری چنین همایش را پاسداری از خون شهدا دانست و افزود: دشمنان در صدد تضعیف دین اسلام و القاء تفکرات انحرافی و دور نمودن خانواده ها از سبک زندگی اسلامی هستند که با حضور در صحنه ها و مسیر حضرت زینب (س) در برابر دشمنان مقابله خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: از عموم خواهران متدین جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل می آید و مکان های مراسمات به شرح ذیل می باشد.

اردبیل

مصلی نماز جمعه اردبیل ساعت 9

امامزاده سید صدرالدین ساعت 9

امامزاده عبدالعزیز نیار ساعت 9

مشگین شهر

امامزاده سید سلیمان فخرآباد ساعت 10:30

امامزاده سید ابراهیم لاهرود ساعت 10

خلخال

امامزاده قاضی لر ساعت 15

گرمی

امامزاده سید حنیفه ساعت 15 

 
سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل

ارسال نظرات