خبرگزاری بسیج: امام جمعه میانه در همایش پیشکسوتان این شهرستان با اشاره به اینکه عزاداری برای امام حسین(ع) بسیار حائز اهمیت است و باید استمرار یابد و با تاکید به شناخت آن حضرت، گفت: باید عزاداران حسینی با احادیث و خطبه های ایشان، آشنایی و معرفت یابند و با عمل به دستوراتشان، ایشان را با گریه کردن و سینه زدن، مهجور نگذارند.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۵۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدرضا حامدی با بیان بخش هایی از خطبه 53 نهج البلاغه، دستورات دین را بنیانی محکم برای جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: اگر این دستورات به خوبی در جامعه پیاده شوند بی شک حلاوت و شیرینی حکومتی زیبا، کام همگان را شیرین خواهد کرد.

وی اجرای سیاست خصوصی سازی شرکت های دولتی را امری لازم و بسیار شایسته و مناسب عنوان کرد و در عین حال هشدار داد: این امر به معنای آن نیست که این خصوصی سازی اختصاص به گروهی خاص داشته باشد بلکه باید به صورت آشکار و با اعلام عمومی اتفاق بیافتد تا همه مردم بتوانند از این فرصت به نحو شایسته بهره مند شده و اقتصاد کشور از افتادن در دام عده ای سودجو و منفعت طلب رهایی یابد.

همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت میانه با حضور بیش از 200 نفر از جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات