امام جمعه تربت جام اعلام داشت: کسانی که مکتب اهل بیت(ع) را تهدید کنند دنیا را برایشان جهنم می‌کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۷۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام دکتر جواد طاهری در نماز ظهر عاشورا در تربت جام با تسلیت عاشورای حسینی بیان داشت: اجتماع عظیم عزاداران حسینی در نماز ظهر عاشورا لبیک به ندای یا حسین(ع) و انجام فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

وی خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) برای اقامه اسلام و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در مقابل اُم الفساد یزید زمان  خود  به  پا خواستند و  سوگواران حسینی با تأسی از آن امام همام  در لباس عزا حمایت  قلبی و معنوی خود را از مکتب اهل بیت (ع) اعلام داشته و نماز ظهرعاشورا را اقامه می کنند.

 وی با قدرانی ازعزاداری و بویژه نذورات مردم شیعه و سنی در منازل، تکایا، مساجد و حسینیه ها... خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با تَبرک اطعام به نام قدسی اباعبدالله الحسین(ع) که عمده اش به  فقرا می رسد به وحشت افتاده، همان طور که از سیل جمعیت عزادران در ایام محرم و صفر می حراسد.

 امام جمعه تربت جام عنوان کرد: بنابراین به کوری چشم مستکبرین تا نهضت حسینی هست هر روز به سیل جمعیت عزاداران افزوده و حضور مردم  پر شور و شعور تر می شود.

دکتر طاهری ادامه داد: مستکبرین مسلمانان را تهدید می کنند که سیاه نپوشند، به کربلا عزیمت نکنند وگرنه کشته می شوند اما نمی دانند عاشقان و مجبان امام حسین (ع) تشنه شهادت اند و فرهنگ شهادت را از مولایشان به ارث برده اند.

وی با اشاره به این که تخریب حرم حضرت زینب (س) در دستور کار دشمنان بود اضافه کرد: اما مردانی غیور از سراسر جهان بویژه ایران اسلامی و افغانستان به عنوان مدافعان حرم جان خود را در دفاع از حرم فدا کردند و جواب خائنین به اهل بیت (ع) را دادند.

وی تأکید کرد: امروز ملت مقاوم و قوای مسلح ایران اسلامی اعلام می کنند اگر مکتب اهل بیت (ع) تهدید شود با الهام از فرهنگ شهادت آنجا جهنم مهاجمان خواهد شد و با به درک واصل کردن تهدید کنندگان ان شاء الله قتلگاه داعش و تکفیر... خواهد شد.

وی یادآور شد: همه خانه های شهرستان تربت جام سنگرهای تولد شیر مردانی است که فریادشان مقابله با یزید زمان آمریکا خونخوار، اسرائیل غاصب  و فرزندان ناپاک او داعش و آل سعود بوده و امروز مرگ برآمریکا و ایادیش فریاد تمام آزادگان جهان است.

گفتنی است؛ نماز با شکوه  ظهر عاشورا به امامت امام جمعه تربت جام اقامه شد و در پایان مراسم عزاداران با شعار " لبیک یا رسول الله "، "لبیک یا امیرالمومنین" و " لبیک یا حسین" با آرمان های امام، رهبری و شهدا پیمان مجدد بستند و از یزید زمان آمریکای جنایت کار با شعار " مرگ بر آمریکا" تبری جستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها