خبرهای داغ:
همزمان با ایام محرم،بسیج دانشجویی دانشگاه امین فولادشهر با همکاری موسسه راویان فتح لنجان نمایشگاه “از دیروز تا امروز” را در صحن این دانشگاه برپا کردند.
کد خبر: ۸۷۶۱۳۸۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
به گزارش پایگاه خبرگزاری بسیج از لنجان، همزمان با ایام محرم، بسیج دانشجویی دانشگاه امین فولادشهر با همکاری موسسه راویان فتح لنجان نمایشگاه "از دیروز تا امروز” را در صحن این دانشگاه برپا کردند.

امانی عضو شورای اندیشه  بسیج دانشجویی شهرستان لنجان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: در انتخاب محتوای نمایشگاه سعی بر این شد تا دو دنیای متفاوت به فاصله ی سه دهه به تصویر کشیده شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه با استفاده از تکنیک های ظریف سعی کردیم تا برخی از هجمه های فرهنگی دشمنان را به تصویر بکشیم خاطرنشان کرد: جبهه استکبار تمام توان خود را به کار بسته تا موجبات انحراف در جامعه جوان کشور را فراهم کند، به همین خاطر چنین محیطی برای برپایی نمایشگاه انتخاب شد.

امانی در پایان متذکر شد: در بخش دیگر این نمایشگاه به معرفی شهدای شاخص شهرستان لنجان پرداخته شده و آثار مکتوب این عزیزان در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد.

به گزارش لنجانا این نمایشگاه هم اکنون در دانشگاه امین فولادشهر برپا شده و تا تاریخ سوم آبان ماه آماده استقبال از بازدید کنندگان است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها