خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

شعار «هیهات من الذله» نشانگر بلوغ سیاسی/ستاره آل سعود رو به افول

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه شعار «هیهات من الذله» مردم در روز عاشورا را نشانگر بلوغ سیاسی آن ها به نهضت عاشورا دانست.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۶۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: اهداف و آرمان های نهضت عاشورا برای مردم تا حدودی مشخص شده است و هر چقدر مردم نسبت به این اهداف و آرمان ها آگاه تر شوند اثرات آن در جامعه بیشتر ملموس تر می شود.
وی با تاکید به تقویت روحیه مردم نسبت به نهضت عاشورا، اظهار داشت: با وجود تلاش دشمنان برای تضعیف کردن این شعارها و احساسات حسینی مردم، علاقه و اعتقاد مردم نسبت به تفکر عاشورایی و حسینی بیشتر شده و این علاقه و روحیه باید بیشتر تقویت شود.
آیت الله مجتهد شبستری افزود: در دوران امام حسین(ع) یزید و یزیدیان بدنبال انحراف مردم از اعتقادات دینی بودند و اکنون نیز مستکبران و در راس آن ها آمریکائی ها برای رسیدن به اهداف شوم خود بدنبال به ابتذال کشیدن وضع فرهنگی کشور و سست کردن مردم به ویژه جوانان نسبت به اعتقادات مذهبی و نهضت عاشورا هستند.
وی با بیان اینکه باید از قیام عاشورا درس عبرت بگیریم، تاکید کرد: قیام امام حسین(ع) برای پاسداری از اسلام در برابر کفر بود و اگر قیام عاشورا نبود از اسلام نامی باقی نمی ماند.
آیت الله شبستری، یادآور شد: در زمان کنونی وظیفه پیروان مکتب ابا عبدالله استقامت و ایستادگی در مقابل استکبار است..
این عضور خبرگان رهبری با بیان اینکه اکنون حسین زمان، رهبر انقلاب است خاطرنشان کرد: ایشان برای مسلمانان جهان و ایران هشدار دادند که در برابر توطئه های شوم دشمنان به ویژه امریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود باید هوشیار باشند.
آیت الله شبستری افزود: مسئولان دولتی و اقشار مختلف مردم باید هشدارها و بیانات روشنگرانه و افشاگرانه رهبری را جدی بگیرند و علاوه بر سردادن شعار هیهات منا الذله شعار لبیک یا خامنه ای سردهند.
وی با اشاره به جنایت های رژیم آل سعود و به خاک و خون کشیدن عزاداران مجلس عزا در یمن گفت: این حمله ددمنشانه آل سعود از سوی بیشتر کشورهای جهان محکوم شد ولی اعلام محکومیت از سوی این کشورها کافی نبوده بلکه باید در برابر این ستمگران و جنایتکاران جنگی بایستند.
خطیب جمعه تبریز اظهار امیدواری کرد؛ به فضل خداوند ستاره آل سعود در حال افول بوده و مسلمانان مصمم هستند ریشه این رژیم را از بیخ و بن برکنند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اجرای اقتصادمقاومتی و استاندارد سازی تولیدات داخلی بیان کرد: در صورت رعایت نکردن استاندارد در تولید لوازم خانگی خطرات جانی و مالی بر جامعه تحمیل می شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید به رعایت مدیریت کیفیت در تولید محصولات در واحدهای تولیدی و کارخانجات، رعایت کیفیت و مرغوبیت کالا در کنار کمیت محصول را از وظایف تولید کنندگان عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها