خبرگزاری بسیج: امام جمعه بستان آباد در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با بیان اینکه با گذشت فاصله زمانی اندک از رحلت پیامبر اسلام(ص) قضیه کربلا روی داد، گفت: نبود بصیرت، دنیازدگی و حرام خواری موجب شد که مردم آن زمان امام خود را نشناسند.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۶۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدرضا رضوی استفاده از دانشگاه وجودی اباعبدالله الحسین(ع) را به اندازه فهم هر کس از آن را لازم دانست و اظهار داشت: اگر قیام امام حسین(ع) و اهداف آن حضرت به صورت دقیق بررسی شود شاهد کاهش انحراف های اجتماعی و اخلاقی در هر زمان خواهیم شد.
حجت الاسلام رضوی با اشاره به تلاش یزیدیان زمان از دهه 60هجری برای به انحراف کشیدن قیام امام حسین(ع) افزود: دشمنان در طول تاریخ حتی به مزار آن امام(ع) رحم نکردند.
وی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه و حملات تروریستی و نظامی به سوریه، یمن و عراق خطاب به مردم و به ویژه جوانان بیان کرد: دشمن در تلاش است ارزش های اسلامی را از ما بگیرد تا بتواند به اهداف پلید خود دست یابد.
حجت الاسلام رضوی، افزود: با گذشت 13 قرن از واقعه کربلا شاهد رونق و گسترش عزاداری ها برای امام حسین (ع) در سراسر کشور و بخصوص در کشورهای اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی اولویت اصلی کشور بوده و غفلت از این مسائل و ارزش های اسلامی برای جامعه زیانبار است، تاکید کرد: مسئولان باید به مسائل فرهنگی بیشتر توجه کنند چراکه در غیر این صورت فرهنگ مبتذل غربی جایگزین فرهنگ اسلامی در کشور می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها