عده‌ای می‌گویند انسان باید با محبت رفتار کند چرا مرگ بر آمریکا گفته و با استکبار مقابله می‌کنیم، باید هم با خدا دوست باشیم و هم با طاغوت، اینان می‌خواهند دین و ایمان ما را بگیرند و به ظاهر بیان آنها دلسوزانه و لطیف است.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۶۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمد رضا نقدی امروز پس از افتتاحیه پروژه آبرسانی روستای زربوت که توسط گروه جهادی غیر ایرانی متشکل از 18 کشور اروپایی، آسیایی و افریقایی انجام شد در جمع نمازگزاران جمعه قائم‌شهر با اشاره به اینکه، اسلام، دین محبت و مهربانی بوده ولی کسی که با طاغوت کنار آید، محبت از دلش بیرون می‌رود اظهار داشت: از غرب آفریقا تا آمریکای لاتین جنایات زیادی در حال انجام است و این وقایع ثمره حکومت طاغوت است.

وی افزود: طاغوتیانی که به کودکان خردسال و نوزاد رحم نکرده و به بیمارستان‌ها حمله می‌کنند؛ چگونه می‌توان با این همه جنایات از رحمانیت و انسان‌دوستی با اسلام دم زده و از سوی دیگر با جنایتکاران دم‌خور شده و به عکس انداختن و دست‌دادن با آنها افتخار کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: باید بیدار و هوشیار بوده چرا که تنها معبر وصول به خدا، کفر به طاغوت است و شرط قبول اسلام نفی طاغوتیان و نه گفتن به آمریکا است و این را حسین(ع) و فداکاری‌های عاشورا به ما آموخت که هیچ حجتی برای کوتاه آمدن در مقابل طاغوت نیست.

نقدی با بیان اینکه خدا انسان را با اختیار آفرید تا راه و مسیر درست را انتخاب کند، تصریح کرد: کسی که به طاغوت کفر می‌ورزد و به خدا ایمان می‌آورد رستگار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایمان به پروردگار از معبر کفر به طاغوت می‌گذرد، بیان کرد: هر کس که می‌خواهد مسلمان شود نخستین کلمه‌ای که بر زبانش جاری می‌شود کلمه «لااله‌الاالله» است.

وی طاغوت را طغیان‌گر نامید و گفت: هر طغیان‌گری که از حقش تجاوز کرده و از مسیر الهی دور شده است و به‌واسطه امکاناتی که دارد خارج از حدود الهی حکمرانی کند و حکم دیگری به‌جزء حکم خدا را پیاده کند، طاغوت است.

نقدی با تأکید بر اینکه شاید حرف طاغوتیان خوب باشد و از آزادی بگوید اما چون خارج از حکم خداست حکم غیرالهی است، افزود: هرکس ایمان به‌خدا دارد باید به حکمرانان طاغوتی کفر بورزد وگرنه ایمانش مورد قبول نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: عده‌ای از سر دلسوزی می‌گویند انسان باید با محبت رفتار کند و چرا باید بگوییم مرگ بر آمریکا و چرا با آن مقابله می‌کنیم، می‌توانیم هم با خدا دوست باشیم و هم با طاغوت، اینان کسانی هستند که می‌خواهند دین و ایمان ما را بگیرند و به ظاهر بیان آنها دلسوزانه و لطیف است.

سردار نقدی همچنین پس از این مراسم عازم شهرستان جویبار شد و قرار است در مراسم عزاداری سالار شهیدان در بیت آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری حاضر شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها