خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت شهرستان مراوه تپه گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب دینی و از ضروریات دین است
کد خبر: ۸۷۶۱۴۸۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان حاج آخوند قدیری امام جمعه اهل سنت شهرستان مراوه تپه در مراسم روز عاشورا در شهرستان مراوه تپه گفت : یکی از نمونه های بارز امر به معروف قیام عاشوراست که امام حسین و یارانش به ما فهماندند که می بایست در هر شرایطی یک مسلمان می بایست از این فریضه الهی دفاع نماید تا اسلام زنده بماند .

وی در ادامه افزود : امر به معروف و نهی از منکر یک واجب دینی و از ضروریات دین است و وظیفه یک مسلمان این است که در برابر این فریضه اهی سکوت نکند و مردم و هموطنان خود را آگاه سازد چه به خوبی و چه به بدی کاری که انجام میدهد .

امام جمعه اهل سنت شهرستان مراوه تپه گفت:امام حسین قیام کرد تا اسلام زنده بماند و این حرکت بزرگ عاشورا فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را به ما بخوبی آموخت که در برابر دشمن و بدی ها هرگز سکوت نکنیم حتی اگر به ریختن خون ما منجر بشود و به خوبی ها دعوت کنیم حتی اگر یک لحظه از عمر ما باقی باشد .

حاج آخوند قدیری گفت :درس عاشورا  درس بندگی در برابر ذات خداوند است و ما با چنین فرهنگی هرگز در برابر دشمن کوتاه نخواهیم آمد و از حق خود دفاع می کنیم حتی با ریخته شدن خون خود در برابر استکبار و دشمنان ایستادگی می نماییم تا اسلام زنده بماند .

انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها