خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراوه تپه؛

افشاگری های حضرت زیبب مانع تحریف در واقعه عاشورا گردید

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراوه تپه گفت : قیام امام حسین (ع) یک قیام سیاسی بود که در برابر دشمن اسلام به پا خواست تا اسلام زنده باقی بماند
کد خبر: ۸۷۶۱۴۸۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان جعفر  اسکندریان  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراوه تپه در مصاحبه با خبرنگار بسیج گفت :  افشاگری های حضرت زینب (س)  مانع تحریف در واقعه عاشورا گردید .

وی افزود : هر قيام و نهضتي عمدتاً از دو بخش خون و پيام تشكيل مي‎گردد. مقصود از بخش خون، مبارزات خونين و قيام مسلحانه مي‎باشد كه مستلزم كشتن و كشته شدن و جانبازي در راه‌ آرمان مقدس است و مقصود از بخش پيام نيز، رساندن و ابلاغ پيام انقلاب و بيان آرمان‎ها و اهداف آن است.
با بررسي قيام مقدس امام حسين(علیه السلام) اين دو بخش كاملاً در آن به چشم مي‎خورد؛ زيرا انقلاب امام حسين(علیه السلام) تا عصر عاشورا مظهر بخش اول، يعني بخش خون و شهادت، بود و رهبري و پرچم‌داري نيز بر عهده‎ي خود ايشان قرار داشت، و پس از آن، بخش دوم به پرچم‎داري امام سجاد(علیه السلام) و حضرت زينب(س) آغازيد با سخنان آتشين خود، كه پيام انقلاب و شهادت سرخ آن حضرت و يارانش را به آگاهي افكار عمومي رسانيدند و طبل رسوايي حكومت پليد اموي را به صدا درآوردند.

اسکندریان گفت : قیام امام حسین (ع) یک قیام سیاسی بود که در برابر دشمن اسلام به پا خواست تا اسلام زنده باقی بماند . مجالس  عزاداری امام حسین (ع) در هر نقطه ای از دنیا فرصت خوبیست  که مردم با این هدایت همراه شوند  و از نور ایمان و رستگاری برخوردار گردند .

و چه بصیرتی بالاتر از این که در برابر دشمن و استکبار می بایست ایستادگی نمود تا از حق خویش برخوردار شوی  و این درس بزرگ عاشوراست که می بایست مردم در هر دوره و زمانی از بصیرت کافی برخوردار باشند تا از مسیر اصلی خود خارج نشوند و از حق خود بهره مند گردند.

 
انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار