خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: هدف دشمنان از نشان دادن چهره ای نادرست از اسلام و ترویج خشونت و افراطی گری از سوی گروه هایی چون داعش، انحراف افکار عمومی از آموزه های نجات بخش اسلام است.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۸۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزود: این توطئه دشمنان اسلام به سرکردگی امریکا و اسرائیل به زودی توسط مردم کشورهای منطقه و به ویژه تدابیر رهبر انقلاب نقش برآب می شود.
وی با قدردانی از مردم مراغه برای حضور گسترده در عزاداری های ماه محرم و نماز ظهر عاشورا، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطر کربلا و نهضت حسینی ضرورت دارد.
وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی یادآور ایثار و شهادت در راه خداست، بیان کرد: مکتب عاشورا به زندگی انسان ها جهت می دهد و از یک انسان خاکی یک جوهر ناب می سازد.
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به عنوان منشا بیداری اسلامی جهان امروز به نهضت حسینی بیشتر از گذشته نیازمند است، گفت: انقلاب ما در آغاز راه است و مردم انقلابی باید این پرچم را به دست حضرت مهدی موعود(عج) بسپارند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث جهان اسلام اشاره کرد و گفت: هفته گذشته جنگنده های سعودی در سایه حمایت های آمریکا و غرب مرتکب جنایت بزرگ دیگری شده و با ریختن بمب بر سر عزاداران منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 900 غیر نظامی یمنی شدند.
وی ادامه داد: عربستان و حامیانش بدانند با جنایات نمی توانند مردم یمن را از حرکت شان باز دارند، بلکه حرکت انقلابی آن ها را تندتر می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها