آذربایجان غربی : به همت بسیج مساجد و محلات پلدشت انجام شد:
مراسم نمادین آغاز آموزش قرآن پایه اول ابتدایی با حضور مسئولین بسیج مساجد و محلات و معاونین آموزش و پرورش ومعلمين پايه ي اول و جمعی از اولیاءدانش آموزان در نماز خانه مدرسه علامه طباطبایی شهرستان پادشت استان آذربایجان غربی برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۶۱۵۴۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، مراسم نمادین آغاز آموزش قرآن پایه اول ابتدایی با حضور معاونین آموزش و پرورش ومعلمين پايه ي اول   و جمعی از اولیاءدانش آموزان در نماز خانه مدرسه علامه طباطبایی این شهرستان برگزار گردید .

"حسین رضایی" معاون پرورشی در این مراسم اذعان نمود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری جشن قرآن در پایه اول ابتدایی، آفریدن خاطرات زیبا در نخستین گام برای ورود به بوستان قرآن و ماندگار کردن این رویداد در زندگی این نوگلان است و اینکه دانش‌آموزان با قرآن بیشتر مانوس شوند .

 ستوان دوم"مهدی صادق پور" مسئول بسیج مساجد ومحلات پلدشت گفت: امروز افتخار می‌کنیم که دانش‌آموزان بیشتری به حلقه فعالیت‌های قرآنی در مدارس اضافه شده‌اند و فعالیت‌های قرآنی همواره در سطح همه مدارس   روز به روز در حال گسترش است و این گسترش ثمرات و برکات زیادی رابه همراه دارد .

وی تصریح کرد: آنچه که در زندگی فردی واجتماعی به آن افتخار می‌کنیم، به برکت قرآن و آموزه‌های قرآن است و کوشیدن در جهت گسترش فرهنگ قرآنی، از ماندگارترین امور است .

  حجةا لاسلام " شعیبی" نماینده ولي فقیه در سپاه این شهرستان خاطر نشان کرد : قرآن کتاب آسمانی و کاملی است که سعادت دنیوی و اخروی انسان در آن نهفته است و بهترین راه سعادت انسان عمل کردن به قرآن است .
تلاوت قرآن ، اجرای سرود ، قرائت شعر ،دکلمه و سینه زنی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود .

تصاویر در ادامه ....

انتهای پیام/گ

 

 

ارسال نظرات