امام جمعه پارس آباد با بيان اينكه تيم هاي ورزشي اين شهرستان هزينه رفتن به بازي ها را ندارند، از ارگانهاي دولتي خواست از ورزش اين منطقه حمایت كنند.
کد خبر: ۸۷۶۱۵۸۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام سيد سعيد رشادي در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس آباد با انتقاد از بي توجهي وزارت ورزش و جوانان به تيم هاي ورزشي در شهرستانها اظهار داشت: در حالي كه بيشتر بودجه اين وزارتخانه صرف دو باشگاه استقلال و پرسپوليس مي شود در همين شهرستان پارس آباد تيم هاي مطرح ورزشي هستند كه هزينه رفتن به بازي ها را ندارند.

رشادي با بيان اينكه متاسفانه وزارت ورزش در رابطه با جوانان سهل انگاری می کند، از اداره ورزش و جوانان، ادارات، ارگانها و شركتهاي دولتي و خصوصي اين منطقه خواست تا حامي تیم های ورزشی این شهرستان باشند.

وي در ادامه با قدرداني از نیروهای نظامی و انتظامی، مساجد و هیات‌های مذهبی پارس آباد در برگزاری مراسمات عزای امام حسین(ع) تصریح کرد: در ایام دهه اول ماه محرم مردم ولایت مدار و عاشق اهل بیت و بخصوص جوانان در حد توان و بضاعت خود در گوشه‌ای از شهر مراسم عزای امام حسین(ع) را بر پا کردند که جا دارد از این مردم متدین تقدیر شود.

امام جمعه پارس آباد با اعلام اينكه به بركت همين عزاداري ها بوده كه حماسه عاشورا تا كنون زنده نگه داشته شده است، مجالس عزاداری امام حسین (ع) را بهترین فرصت برای تبیین مکتب عاشورا و اهداف قیام سيدالشهداء (ع) عنوان كرد.

رشادي در ادامه همچنين با بيان اينكه امام حسین (ع) بخاطر احیای دین، توحید و عبودیت جانش را فدا کرد، بر اهميت برپايي نماز اول وقت در عزاداري ها بخصوص در مراسم شبيه خواني ها تاكيد كرد و افزود: کارگردانان شبیه خوانی، از سال آینده اقامه نماز ظهر و عصر را جزوه متن شبیه خوانی قرار دهند.

خطيب نمازجمعه پارس آباد با گلايه از برخي ناهماهنگي ها در بين دسته جات عزاداري در برگزاري تجمع تاسوعا در اين شهرستان گفت: امسال آنطور كه بايد تجمع عزاداران تاسوعا در پارس آباد پرشور نبود كه انتظار داريم برای تاسوعاي سال بعد مسئولان برنامه ريزي كنند كه اين مراسم با حضور تمامي مداحان و دسته جات عزاداري سطح شهر در يك جا برگزار شود.

رشادي با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام سجّاد (ع) و ورود اسرا به كربلا درخصوص زندگانی آن امام همام (ع) مطالبی بیان داشت.

وي همچنين با اشاره به روز پیوند اولیا و مربیان خاطرنشان كرد: هفته پیوند اولیا و مربیان بهترین فرصت برای فراهم ‌کردن زمینه تحقق مشارکت در امر تربیت فرزندان است و باید این پیوند در طول سال تحصیلی طي جلساتي برگزار شود.

ارسال نظرات