عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد
اکبر ترکی گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری خواهد کرد و این آمادگی را دارد که مضرات روغن پالم را برای سلامتی مردم بررسی کند.
کد خبر: ۸۷۶۱۶۷۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

اکبر ترکی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص تناقض گویی های مسئولان دولت درباره مضرات روغن پالم اظهار داشت: یکی از مسئولان دولتی گفته بود که به دلایل مشکلات اقتصادی نمی توانیم از واردات روغن پالم جلوگیری کنیم؛ قبلاً از سوی مسئولان اعلام شده بود که روغن پالم برای سلامتی مردم مضر است و مشکلاتی را دارد اما گویا بیشتر جنبه های اقتصادی آن در نظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه کسی نمی تواند بگوید روغن پالم برای سلامتی مردم مضر نیست افزود: درخصوص مشخص شدن مضرات روغن پالم باید نظرات کارشناسانه ای داده شود و بررسی های لازم صورت بگیرد.

این مقام مسئول یادآور شد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری خواهد کرد و این آمادگی را دارد که مضرات روغن پالم را برای سلامتی مردم بررسی کند.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر اینکه "هیچ انسان عاقلی جمله «به طور کلی روغن پالم مضر است"را نخواهد گفت بیان داشت: این مسئله را باید کارشناسان بگویند و بر اساس تجربه علمی ثابت می شود نه با عقل!

ارسال نظرات