خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان خوسف گفت: عاشورا سرفصل قیام فراگیر بشر در عرصه عدالت و بصیرت است و در همه زمان ها بوده و توقف ناپذیر است.
کد خبر: ۸۷۶۱۷۰۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین حامد شاهبیکی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت فرا رسیدن اولین سالگرد ارتحال عالم فرزانه آیت ا... سید احمد عبادی و سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) گفت: امام سجاد(ع) و زینب کبری(س) با روشنگری توانستند به خوبی قیام ابی عبد ا... را برای مردم تبیین کرده و نقشه های یزید را نقشه بر آب کنند.

وی با بیان اینکه باید شرکت در جلسات محرم و صفر در ما تاثیر گذار باشد افزود:بعضی ها در زبان فقط "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" گفته اما در عمل به آن اعتقادی ندارند.

خطیب نماز جمعه شهرستان خوسف گفت: عاشورا سرفصل قیام فراگیر بشر در عرصه عدالت و بصیرت است و در همه زمان ها بوده و توقف ناپذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حامد شاهبیکی افزود:عاشورا باید ما را به شعار ها و اهداف حسین(ع) نزدیک کرده و روحیه ظلم ستیزی را در ما تقویت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات سعودی ها دریمن اشاره کرد و گفت: در تجاوز عربستان به یمن فقط آمریکا و اسرائیل هستند که سود می برند و با فروش تجهیزات نظامی به سعودی ها تجارت سلاح و مهمات را زنده نگه داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها