خبرهای داغ:
مدیر حوزه اقتصادی و مشاور مالی شهرداری قزوین تاکید کرد:

نقش مهم احداث دهکده طبیعت در جذب گردشگر

مدیر حوزه اقتصادی و مشاور مالی شهرداری قزوین گفت: با هدف رونق اقتصادی شهر قزوین، شرکت «دهکده طبیعت» در بوستان ملی باراجین قزوین تاسیس می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۱۷۱۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهرداری قزوین به عنوان پایلوت توسعه شهری توانسته در زمینه ایجاد فضاهای سبز پیشتاز باشد که دهکده طبیعت بوستان ملی باراجین نمونه کاملی از اقدامات شهری در این زمینه به شمار می‌رود

محمود نصرتی اظهار داشت: مجموعه بوستان ملی باراجین نیازمند ایجاد یک تشکیل سازمان یافته و مقتدر بوده که تاسیس شرکت دهکده طبیعت بوستان ملی باراجین به عنوان یک شرکت سهامی خاص مهم‌ترین اقدام حوزه اقتصادی شهرداری به منظور ساماندهی و مدیریت این مجموعه تفریحی است.

مدیر حوزه اقتصادی و مشاور مالی شهرداری قزوین بیان کرد: اساسنامه این شرکت تنظیم و پس از تصویب اعضای شورای اسلامی شهر، برای دریافت مجوزهای قانونی به استانداری تحویل داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: احداث این مجموعه می‌تواند نقش موثری در تحقق اهداف مربوط به رونق صنعت گردشگری شهر قزوین داشته باشد که باید در اولویت قرار بگیرد.

نصرتی تصریح کرد: شرکت دهکده طبیعت در جذب منابع ملی از محل بودجه دولت و سایر منابع داخلی و خارجی که سالانه توسط دوستداران محیط زیست هزینه می‌شود، نیز نقش بسزایی ایفا می‌کند.

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار