نماينده مردم کرج در مجلس شوراي اسلامي؛
عزیز اکبریان گفت: بهره مندي بسيج سازندگي از نيروهاي متخصص و کارآمد و اقشار بسيج طلاب، دانشجويي، دانش آموزي و مهندسي در پيشبرد اهداف اين سازمان موثر واقع شد و به تدريج دستاوردهايي را به همراه آورد که هريک از آن ها به نوبه خود بي نظير است.
کد خبر: ۸۷۶۱۷۱۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ رئيس کميسيون صنايع و معادن مجلس و نماينده مردم استان البرز در مجلس شوراي اسلامي در خصوص مقوله بسيج سازندگي و اهميت آن گفت: بسيج همواره به عنوان يک عنصر و باور در هر زمان و برهه‌اي طي دهه‌هاي مختلف انقلاب اسلامي بر رفع مشکلات و کاستي‌هاي جامعه پيشگام و پيش قدم است.
 
به گفته عزيز اکبريان، بصيرت و آگاهي لازم، شاکله نخست بسيج سازندگي است و به دنبال آن با دورنمايي که از مسائل عمومي جامعه دارند، با رصد دقيق بر تحولات تهديدها را تبديل به فرصت مي کنند که اوج آن در بحث اقتصاد مقاومتي و اشتغال زايي است.
 
اکبريان در پاسخ به دومين پرسش با اين عنوان که بسيج سازندگي شاخه هاي متعددي همچون اردوي جهادي، اقتصاد مقاومتي و... به نظر شما اهميت اين سازمان در رشد ورونق شاخه هاي متعدد و مرتبط با اين سازمان چيست؟ اظهار داشت: نهادينه شدن فرهنگ بسيجي در شکل گيري اردوهاي جهادي، اشتغال زايي، اقتصاد مقاومتي در بسيج سازندگي موثر بوده است از اين رو، دولت با مغتنم شمردن اين اردوهاي جهادي با حمايت از آن بسياري از مشکلات و کاستي ها را مي تواند مرتفع کند.

نماينده مردم کرج، آسارا، فرديس در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين پرسش که يکي از مباحث مرتبط با سازمان ها ، همکاري و تعاملات في ما بين است، گفت: همانطور که مطلع هستيد، جهاد سازندگي با دستور بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران تشکيل شد و با همراهي سپاه پاسداران به منظور رسيدگي به مشکلات مردم در مناطق محروم و مستضعف به آن مناطق با هدف ارائه خدمات عمراني و خدماتي اعزام مي گشت.

با ادغام جهاد سازندگي و جهاد کشاورزي اين حرکت جهادگونه با کندي مواجه شد و پس از آن با تدبير رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران و ابلاغ دستور بسيج سازندگي شکل گرفت.

به گفته اکبريان، بهره مندي بسيج سازندگي از نيروهاي متخصص و کارآمد و اقشار بسيج طلاب، دانشجويي، دانش آموزي و مهندسي در پيشبرد اهداف اين سازمان موثر واقع شد و به تدريج دستاوردهايي را به همراه آورد که هريک از آن ها به نوبه خود بي نظير است.

نماينده مردم کرج در مجلس شوراي اسلامي

خبرنگار : قمی
ارسال نظرات