همزمان با عاشورای حسینی، مردم پارس آباد با حضور در پايگاه انتقال خون اين شهرستان، به یاد خون های مطهر شهدای کربلا، خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.
کد خبر: ۸۷۶۱۷۶۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، حضور مردمی که آمده بودند تا برای نیازمندان خون هدیه کنند، در روزهای تاسوعا و عاشورا در پايگاه انتقال خون پارس آباد بسیار چشمگیر است، بطوري كه حضور اهدا كنندگان خون در اين شهرستان، به قدري بود كه بسياري از آنان موفق به اهداي خون خود نشدند.

'عبدالحسين محمدي' رئيس انتقال خون شهرستان پارس آباد در خصوص اهداي خون در ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني اظهار داشت: در روز تاسوعا، صد نفر از مردم خطه مرزي پارس آباد با حضور در پايگاه انتقال خون اين شهرستان، خون خود را براي نيازمندان اهدا کردند.

وی ضمن قدردانی از عزاداران حسینی برای اهدای خون در ماه محرم اظهار داشت: امروز كه مصادف با روز عاشوراي حسيني است استقبال مردم از صبح امروز براي اهداي خون خيلي بيش تر است و پيش بيني مي شود بالغ بر 130 نفر موفق به اهداي خون شوند.

رئيس انتقال خون شهرستان پارس آباد تصريح كرد: در همه ایام به مشارکت مردم برای تامین خون های مورد نیاز بیماران احتیاج است و شهروندان اهداي خون خود را تنها به روزهاي خاصي كه ازدحام جمعيت زياد است، موكول نكنند.



ارسال نظرات