والیبالیست های دختر زنجانی به اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.
کد خبر: ۸۷۶۱۷۷۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نایب رئیس هیئت والیبال استان زنجان کل از برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر خبر داد و گفت: اردو انتخابی تیم ملی نوجوانان از29 مهر تا 1 آبان درکمپ آکادمی ملی والیبال بانوان مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

سعیده اشرفی افزود: والیبالست ها ی نوجوان دختر زنجانی نیز به این اردو دعوت شده اند تا جهت اعزام به مسابقات جهانی تایلند در فروردین 96 انتخاب شوند.

نایب رئیس هیات والیبال استان زنجان اعلام کرد: 5 نفر از زنجان به نام های مهنا مهاجری، زهرا احمدی، ملیکا شاجری، نرگس سپهری و فاطمه میرطاهری، یک نفر از خرمدره به نام نازنین قاسمی و یک نفر از هیدج به نام آیدا احمدخانی به این اردو دعوت شده اند.

سعیده اشرفی با بیان اینکه مربیگری این بازیکنان را در آکادمی طوفان زنجان به عهده دارد تصریح کرد: تمرینات بازیکنان هیدج و خرمدره نیز در زنجان و زیر نظر آکادمی برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه والیبالیست های اعزامی از سطح آمادگی مطلوبی برخوردارند اظهار داشت: مهنا مهاجری و زهرا احمدی از بازیکنان خوش آتیه ی این گروه می باشند که امیدواریم از منتخبین این اردو جهت اعزام به تایلند باشد و افتخار آفرینی نماید.

نایب رئیس هیات والیبال استان زنجان گفت: مهنا مهاجری مدت 4 سال است که بی وقفه فعالیت میکند و از مینی والیبال آغاز کرده است و در مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان کردستان به این اردو انتخاب شده است و در ضمن وی از لحاظ درسی نیز در سطح خوبی قرار دارد وتوانسته است به خوبی تعادل بین ورزش و درس را برقرار کند.

ارسال نظرات